Оценка:
Опубликованно: 10.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'O!kartes nestandarta reklāmas kampaņas apraksts', 1.
  • Конспект 'O!kartes nestandarta reklāmas kampaņas apraksts', 2.
  • Конспект 'O!kartes nestandarta reklāmas kampaņas apraksts', 3.
Фрагмент работы

Pats pasākums iezīmē stereotipu, ka skriet/sportot ir labi. Tas mums visiem ir vajadzīgs, vai tml. Uzņēmums iesaistās sabiedrībā svarīgu pasākumu organizēšānā, tādejādi iekarajot auditorijas cieņu – tēla vai brenda uzlabošanai. Tas ir ļoti spēcīgs un populārs stereotips, tādēļ arī auditorijas ieinteresētība un ietekme uz to ir diezgan augsta.
Idēlā gadījumā pēc šī pasākuma auditorijai jāpievienojas tiem, kas uzkata ka O!Karte ir stilīga! To, pastiprina arī ziņojumi citos kanālos.

Šajā pasākumā ļoti veikmīgi izmantots viens no, manuprāt, visspēcīgākajiem resursiem: Cilvēki.
Dalībnieki paši bija ieinteresēti iesaistīties, jo patīk tā lieta. Viņi paši arī to popularizēja, jo daudzi bija ieinteresēti. Un kad skrēja, tas radīja interesi un ažiotāžu. Tā teikt : kur ir, tur rodās...

Коментарий автора
Atlants