-
Prakses atskaite tūrisma aģentūrā "Flamingo Tour"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Uzņēmuma vispārējais raksturojums | |
1.1. | Uzņēmuma darbības virziens | |
1.2. | Uzņēmuma produktu un pakalpojumu raksturojums | |
2. | Uzņēmuma darbības un finanšu analīze | |
3. | Uzņēmuma menedžmenta raksturojums | |
4. | Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze | |
3.1. | Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi | |
5. | Uzņēmuma pārdošanas kanāli | |
5.1. | Tehniskais nodrošinājums | |
5.2. | Klientam pieejamā uzņēmuma dokumentācija | |
5.3. | Uzņēmuma tēls | |
6. | Mani uzdevumi | |
7. | Uzņēmuma iekšējās vides analīze |
Priekšlikumi
Ņēmot vērā uzņēmuma darbības pozitīvos un negatīvos aspektus, es varu secināt, ka:
• Uzņēmumam ir jāturpinā attīstīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, kā arī meģināt to palielināt nākotnē, sekojot līdzī aktuālākām tūrisma tendencēm;
• Uzņēmumam atpazīstamībai vajag attīstīt reklāmu internetā un izstrādāt uzņēmuma interneta mājas lapu;
• Jāpiedalās starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos;
• Uzņēmumam ir jāiestājās ALTA un Starptautiskājā Gaisa Transporta Asociācijā;
Uzņēmumam ir jāiegādājās jaunākas tehnoloģijas, un jāpielieto tās klientu apkalpošanā, kā piemēram: Amadeus All Fares - iespēja vienā ekrānā, kalendāra skatā, redzēt tradicionālo un zemo izmaksu aviokompāniju piedāvājumu +/-1 dienas intervālā;
Amadeus Check My Trip mobilā versija ļauj i-Phone, Blackberry vai Facebook lietotājiem piekļūt ceļojuma detaļām savā viedtālrunī jebkurā vietā un jebkurā laikā, vai dalīties ar šo informāciju Facebook, ja rodas tāda vajadzība;
Amadeus Travel Tainment Travel Office dod iespēju ceļojumu konsultantam Latvijā piekļūt vairāk nekā 10 miljoniem ceļojumu piedāvājumu visā pasaulē;
Travel Tainment Vision Desk – planšetveida ekrāns, uz kura klients ar pieskārieniem var izvēlēties reģionu, pievilkt tuvāk līdz konkrētam galamērķim, vēl tuvāk līdz pludmalei, tad viesnīcām šajā pludmalē.
…
