Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 1.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 2.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 3.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 4.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 5.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 6.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 7.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 8.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 9.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 10.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 11.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 12.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 13.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 14.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 15.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 16.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 17.
  • Презентация 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
  SIA “Rīgas Piensaimnieks” īss apskats   
  “Rīgas Piensaimnieks” produkcija   
  Ārējā mikrovide   
  Makrovide   
  SIA “Rīgas Piensaimnieks” SWOT analīze   
  Uzņēmuma veiksmes atslēga   
  “Rīgas Piensaimnieka” galvenās atšķirības no konkurentiem   
  Uzņēmuma misija   
  Uzņēmuma mērķi   
  Uzņēmuma stratēģija   
  Secinājumi   
Фрагмент работы

Priekšlikumi
Turpināt lutināt pircējus ar jauniem, inovatīviem produktiem.
Atbalstīt savu produkciju, tā skaitā jaunumus ar apjomīgo reklāmas kampaņu – reklāma, loterijas, degustācijas, kā arī pasākumu sponsorēšana.
Izstrādāt jauno produktu sēriju, kas varētu pozicionēties kā ģimenes taupīga produkcija (ģimenes pakas)
Neekonomēt uz kvalitātes, lai nezaudētu reputāciju klientu vidū.
Būt elastīgam – ātri reaģēt uz notikumiem valstī, labi pārzināt konkurentus.
Paplašināt piena produktu un skāba krējuma sortimenta daudzumu.

Коментарий автора
Atlants