Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 1.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 2.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 3.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 4.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 5.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 6.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 7.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 8.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 9.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 10.
  • Презентация 'SIA "Orkla Latvija"', 11.
Фрагмент работы

Ražotnes
Šobrīd uzņēmuma produkcija tiek ražota 5 ražotnēs:
Valdlaučos - tiek izgatavots zīmola Everest ūdens, kas iegūts no 128 m dziļiem urbumiem Rāmavā.
Ādažos - tiek ražoti Ādažu kartupeļu čipsi un citas sāļās uzkodas.
Babītē - Spilvas ražotnē izgatavo mērces, majonēzes, dressingus.
Miera ielā - ražo iemīļotā saldumu zīmola "Laima" produkciju.
Artilērijas ielā - tiek ražotas zīmola "Staburadze" tortes un kūkas, "Selgas" cepumi un vafeles, "Laimas" zefīri un marmelāde, kā arī "Pedro" maizītes un salāti.
Norisinās jaunas “Laimas” ražotnes būvniecība Ādažos, investējot vismaz 20 miljonus eiro ražotnes būvniecībā un zīmola turpmākā attīstībā. Ražošanu no Miera ielas Rīgā paredzēts pārcelt uz jauno ražotni Ādažos.
Turpat tiek plānots būvēt arī Orkla grupas cepumu un vafeļu ražošanas kompetenču centru, kura izveidei plānots veikt investīcijas vairāku 10 miljonu eiro apmērā. Visticamāk, ka tās būs lielākās investīcijas pārtikas ražošanā Baltijā kopš neatkarības atjaunošanas un viennozīmīgi tā būs lielākā ražotne Baltijā un Skandināvijā.

Konkurence
Preču zīmola ietvaros Orkla ir diversificēts (D!) uzņēmums un produktu portfelis, kas samazina ievērojamas peļņas svārstības.
Pārtikas tirgū notiek pārmaiņas, tostarp palielinās konkurence no jauniem tirdzniecības kanāliem.
Stratēģiskie mērķi attiecībā uz izaugsmi kanālos ar lielāku izaugsmi nekā tradicionālā pārtikas produktu nozare.
Galvenos ģeogrāfiskos tirgus raksturo augsta klientu koncentrācija un zināmā mērā liela daļa no mazumtirdzniecības.
Pārtikas produktu tirgū galvenās iniciatīvas, lai saglabātu apjomus, ir klientu, kopīgu projektu un sadarbības tuvināšana dažādās uzņēmējdarbības jomās.




Коментарий автора
Atlants