Оценка:
Опубликованно: 25.05.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 1.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 2.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 3.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 4.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 5.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 6.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 7.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 8.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 9.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 10.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 11.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 12.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 13.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 14.
  • Конспект 'AS "Nordeka" un SIA "Norma-A" reputācijas analīze', 15.
Фрагмент работы

Kopā šajā vietnē ir 23 sūdzības, uz kurām “Nordeka” nav sniegusi atbildes. Mēdijos ir ļoti daudz informācijas par autobusu šoferu streiku, kas nenes labu slavu uzņēmumam, jo raksti ir izvietoti lielākajos Latvijas ziņu portālos. Arī meklējot informāciju par uzņēmumu saitē www.google.lv, jau pirmajā lapā ir informācija par streiku. Streiks notika 2014. gada oktobrī, tajā piedalījās vairāk nekā 50 dalībnieku, notika arī pikets. “Nordeka” darbinieki pieprasīja lielāku atalgojumu. Pikets nebija veiksmīgs un darbiniekiem neizdevās ieviest pārmaiņas, informācija par piketu ļoti nomelno uzņēmumu, jo portālos ir izvietota arī uzņēmuma vadītāju sliktā attieksme un tas, ka vadība nevēlējās neko mainīt.

“Ecolines”
Par “Ecolines” portālā www.sudzibas.lv ir izvietotas 40 sūdzības, uz kurām arī nav sniegta neviena atbilde, sūdzības pārsvarā ir saistītas ar nelaipnu, pat agresīvu, attieksmi pret pasažieriem no šoferu puses. Atšķirībā no “Nordeka”, “Ecolines” pēdējos gadus nav bijis iesaistīts plašāk zināmos skandālos.

Secinājumi un priekšlikumi
Abās kompānijās pasažieri pārsvarā nav apmierināti ar attieksmi no šoferu puses, uzņēmumiem vajadzētu daudz vairāk domāt par klientu apkalpošanas standartiem, lai tie būtu vienoti, jo sūdzību skaits ir liels. Katram uzņēmumam portālā www.sudzibas.lv ir iespēja atbildēt uz sūdzībām, to arī vajadzētu darīt, lai klients redz, ka uzņēmumam nav vienaldzīgs.
“Nordeka” 2014. gadā finansiālu apsvērumu dēļ pārtrauca reisus uz ārvalstīm. Ja uzņēmumam ir naudas problēmas, tad pirmkārt ir jādomā par klientu piesaisti. No uzņēmuma puses notika tieši pretēji, proti, pēc piketa uzņēmuma vadība izrādīja necieņu pret darbiniekiem, kas neuzlabo uzņēmuma tēlu.

Коментарий автора
Atlants