Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošo faktoru kopums un to pētīšan', 1.
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošo faktoru kopums un to pētīšan', 2.
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošo faktoru kopums un to pētīšan', 3.
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošo faktoru kopums un to pētīšan', 4.
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošo faktoru kopums un to pētīšan', 5.
Фрагмент работы

Kultūra
Kultūru mēdz dēvēt par „visas sabiedrības dzīves stilu”. Tādēļ tā sevī ietver uzvedības normas, ģērbšanās normas, valodu, reliģiju, rituālus, kā arī likumus, morāli un uzskatu sistēmas. Pastāv daudzas kultūras definīcijas. No patērētāju uzvedības viedokļa vajadzētu ņemt vērā kultūras ietekmi uz dažādām cilvēku attieksmēm un uzvedību. Kultūra ietver:
1.Izpratne par sevi un apkārtējo;
2.Komunikācija un valoda;
3.Ēdiens un ēšanas paradumi;
4.Laiks un laika apziņa;
5.Ģērbšanās un izskats;
6.Attiecības (ģimenē, organizācijā, valdībā utt.);
7.Vērtības un normas;
8.Ticība un attieksme;
9.Mentālie procesi un mācīšanās;
10.Darba stils/ ieradumi.1
Kultūras atšķirības vislabāk var salīdzināt ar citu nacionalitāšu iedzīvotājiem, jo var būt gan savādāki ēšanas paradumi, attiecības starp cilvēkiem, ģērbšanās stils u.tml. Tas ir būtiski mārketinga speciālistiem, strādājot internacionālā vidē. …

Коментарий автора
Atlants