Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 1.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 2.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 3.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 4.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 5.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 6.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 7.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 8.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 9.
  • Реферат 'Patērētāju izvēli ietekmējošie nacionālie faktori', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Kultūra un nacionalitāte, to saistība ar patērētāju uzvedību    3
2.  Nacionālā kultūra, nacionālo kultūru raksturojošie aspekti    4
2.1.  Statusa nozīme    4
2.2.  Individuālisms un kolektīvisms    5
2.3.  Vīrišķība un sievišķība    6
2.4.  Izvairīšanās no neparedzamā    7
2.5.  Orientācija uz uzdevumu un attiecībām    7
2.6.  Zema un augsta konteksta sabiedrība    8
3.  Patērētāju nacionālo īpatnību apzināšanās nepieciešamība    9
  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Kultūra ir atsevišķu saprātīgu indivīdu, grupu vai sabiedrību kopums. Tā sevī ietver tehnoloģijas, mākslu, zinātni, kā arī morālās sistēmas un konkrēto grupu raksturīgo uzvedību un paradumus.1 Kultūru mēdz dēvēt par „visas sabiedrības dzīves stilu”. Tādēļ tā sevī ietver uzvedības normas, ģērbšanās normas, valodu, reliģiju, rituālus, kā arī likumus, morāli un uzskatu sistēmas.
Cilvēki no dažādām valstīm, dažādām paaudzēm, sociālajām klasēm, darba un organizācijām bieži domā un rīkojas tādā veidā, kas mulsina mūs. Šiem cilvēkiem, protams, mēs esam tie, kas uzvedas pārsteidzoši un nesaprotami. Tas, kas mūs atšķir no viņiem ir izpratne par kultūru. Dziļi iesakņojusies vērtību sistēma liek mums uztvert normāli to, kas citiem nešķiet normāli, pieklājīgi to, kas citiem šķiet rupji utt. Viens no faktoriem, kas veido šo vērtību sistēmu ir vide, kurā mēs esam auguši, tātad arī mūsu nacionālā kultūra un nacionalitāte.
Patērētāju uzvedība ir mācība par to, kā cilvēki pērk, ko viņi pērk, kad viņi pērk un kāpēc viņi pērk. Tā apvieno psiholoģijas, socioloģijas, antropoloģijas un ekonomikas elementus. …

Коментарий автора
Atlants