-
Ārējā komunikācija ražošanas uzņēmumā
SECINĀJUMI
1. Kursa darba mērķis tika sasniegts, kā arī teorētiskās un praktiskās daļas uzdevumi tika izpildīti.
2. Uzņēmuma ārējās komunikācijas pilnveidošanai nepieciešama aktīvāka darbošanās sociālajos tīklos, tādējādi popularizējot uzņēmumu.
3. Uzņēmums ārējās komunikācijas īstenošanai izmanto tradicionālos komunikācijas kanālus.
4. Uzņēmumam ir lielas iespējas kļūt populāram sociālajos tīklos, jo uzņēmuma konkurenti tajos ir pasīvi.
5. Uzņēmuma valdes loceklis nav spējīgs produktīvi veikt savu darbu vienlaicīgi vairākās profesijās.
6. Teicamu mājas lapu izveidot ir grūti un tas aizņem daudz laika, kā arī finanses.
7. Uzņēmuma SIA „ TERENS ” mājas lapā nepieciešami uzlabojumi – pareizrakstība, pārskatāmība, piesaistošs saturs, ar ko iepazīstas esošie un topošie klienti.
8. Ārējā komunikācija Latvijā tiek īstenota tikai latviešu valodā, kas ir faktors neiegūt papildus objektus.
PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumam nepieciešama atsevišķa persona, kas pilda sabiedrisko attiecību darbu, veido ārējo komunikāciju, pievēršot komunikācijai lielāku vērību un vairāk laika.
2. Jāveido ārējā komunikācija ar plašāku mērķauditoriju, publicējot rakstus sociālajos tīklos krievu, angļu valodās, tādejādi iegūstot jaunus klientus un veicinot uzņēmuma popularitāti.
3. Uzņēmumam nepieciešama sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide, veiksmīgākai uzņēmuma sabiedrisko attiecību darbībai.
4. Jāveic uzlabojumi mājas lapā, kas ir viens no galvenajiem uzņēmuma ārējās komunikācijas līdzekļiem un rada priekšstatu par uzņēmumu.
5. Nepieciešams veicināt aktīvu ārējo komunikāciju vismaz divos sociālajos tīklos.
6. Izveidot uzņēmuma reklāmu televīzijā, kādā izglītojošā raidījumā, piemēram, „Ražots Latvijā tādā veidā gūstot plašāku atpazīstamību.
…
Sabiedrība dienu no dienas komunicē dažādos veidos. Liekot akcentu uz komunikācijas prasmēm noteikti var piebilst, jo izcilākas prasmes apgūst, jo vairāk mērķus var sasniegt. Piemēram, sabiedrisko attiecību speciālists kā jebkurš darbinieks ir tendēts uz labiem rezultātiem. Komunikācija ir svarīga gan starp speciālistu un viņa uzņēmumā strādājošajiem darbiniekiem, gan starp viņu un klientiem, kā arī ārpus darba par sevi ir jārada pozitīvs priekšstats, īpaši populāriem speciālistiem, kas apgrozās augsta ranga sabiedrībā. Lai spētu brīvi komunicēt lietderīgi ir apgūt un izprast, piemēram, sabiedriskās attiecības, sociālo psiholoģiju, sociālās pētījumu metodes, masu komunikāciju. Sociālajā psiholoģijā vairāk tiek apspriestas tādas detaļas kā, piemēram, reaģēt, ja klients ir pārāk neapmierināts, reaģē asi, kā arī tiek paskaidrotas personības psiholoģiskās teorijas, kuras var pielietot konsultēšanā, apmācībā, pašattīstībā, dzīves un karjeras plāna veidošanā. Veiksmīgi attīstīta komunikācija spēj pielāgoties un darboties mūsdienu mainīgajā vidē.
