Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.03.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 1.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 2.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 3.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 4.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 5.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 6.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 7.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 8.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 9.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 10.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 11.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 12.
  • Реферат 'Vadības psiholoģijas nozīme un attīstība', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  ORGANIZĀCIJAS PSIHOLOĢIJAS ATTĪSTĪBA    4
1.1.  ORGANIZĀCIJAS PSIHOLOĢIJAS PIRMSSĀKUMI    4
1.2.  ORGANIZĀCIJU PSIHOLOĢIJA MŪSDIENĀS    5
2.  ORGANIZĀCIJAS PSIHOLOĢIJAS NOZĪME    7
2.1.  NOZĪME ORGANIZĀCIJAI    7
2.2.  NOZĪME DARBINIEKAM    7
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    9
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Organizācija ir formāla un vienota sistēma, kurā līdzpastāv tās darbinieki, darba devēji un vadītāji, un visus vieno kopīgi mērķi. Psiholoģija vadības jomā palīdz izprast cilvēkus, to vēlmes un ambīcijas, lai produktīvāk veicinātu darbības stilu darba vietā un risinātu radušās nesaskaņas.
Vadītājam ir jāiepazīst savi darbinieki, lai viņiem lietderīgi deleģētu uzdevumus, kā arī ieraudzītu apslēptos darbinieku talantus, piedāvājot tiem kādus lietderīgus kursus, kuros šo talantu var izkopt un mācīties ko jaunu, kas palīdzēs visam uzņēmumam kopumā. Darbinieki ir jāuzlūko gan atsevišķi kā indivīdi, gan kā funkcionējoša, vienota komanda.
Psiholoģija attiecas nevis tikai uz pašu cilvēku kā emocionālu būtni ar savām ambīcijām, bet arī uz to, kā indivīdi mijiedarbojas savā starpā, piekopj organizācijas kultūru, un kāda ir viņu attieksme pret darbu. Jāņem vērā arī vadītāju attiecības ar saviem darbiniekiem. Tām jābūt formālām, bet ne cieņu aizskarošām, jāievēro distancēts stils un jāizšķir personīgās nepatikas no darba stila nepatikas.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants