-
Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū uzņēmumā "SAF Tehnika"
2000–2010 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | MicroLink attīstības vēsture | 5 |
1.1. | MicroLink vadība | 8 |
1.2. | MicroLink īpašnieki | 8 |
1.3. | MicroLink produkcijas dizains | 9 |
1.4. | MicroLink preces marka | 9 |
1.5. | MicroLink produkcijas sortiments | 10 |
1.6. | MicroLink tirgus segments | 14 |
2. | SAF Tehnika | 15 |
2.1.1. | SAF Tehnika dizains | 18 |
2.1.2. | SAF Tehnika preces marka | 18 |
2.1.3. | SAF Tehnika sortiments | 18 |
2.2. | Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū uzņēmumā SAF Tehnika | 19 |
2.3. | Tirgus segmenta izpēte | 21 |
2.4. | Produkta pozīciju nostiprināšanas stratēģija | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 |
Lielākā daļa uzņēmumu savu darbību saista ar kādu konkrētu produktu ražošanu vai kādu pakalpojumu sniegšanu. Kad produkcija ir saražota, to ,protams, vajag realizēt, kas ir uzņēmumu darbības pamatprincips. Bet kā tad šo produkciju visveiksmīgāk realizēt, to var ietekmēt visdažādākie faktori, tādi kā: patērētāji, starpnieki, konkurenti, tirgus un citi. Un katrā uzņēmumā šie faktori var būt savādāki. Kad produkcija ir sākta realizēt, tad ir jāstimulē patērētājs, lai produkcija iekarotu tirgu un nezaudētu iegūtās pozīcijas. Galvenokārt šādu jautājumu pētīšana tuvāk arī piesaistīja kursa darba autoru, un tieši tēmai par produkta pozīciju nostiprināšanu tirgū. Varētu teikt, ka veiksmīgas uzņēmējdarbības balsts ir tieši preču realizācija, un, ja katrs cilvēks vēlas savu biznesu, tad ir ļoti aktuāli pētīt jautājumus par produktiem, un apskatīt piemērus no citiem veiksmīgiem un mazāk veiksmīgiem uzņēmumiem.
Ne vienmēr veiksmīgi apgūto teoriju ir tik vienkārši realizēt praksē, tādēļ ir ļoti vajadzīgi aplūkot teorijas darbību praksē, kas var arī neatbilst grāmatās rakstītajam. Tādēļ arī šo jautājumu ir vērts izskatīt pirms sava biznesa uzsākšanas, novērojot citu veiksmes un neveiksmes.
Šī darba galvenais mērķis ir izanalizēt konkrēta uzņēmuma SAF Tehnika produktu nostiprināšanu tirgū, aplūkojot pašu firmu, un pievēršot uzmanību produktu nostiprināšanai, tās stratēģijai, un arī ielūkojoties šajos jautājumos no teorijas puses.…
Šī darba galvenais mērķis ir izanalizēt konkrēta uzņēmuma SAF Tehnika produktu nostiprināšanu tirgū, aplūkojot pašu firmu, un pievēršot uzmanību produktu nostiprināšanai, tās stratēģijai, un arī ielūkojoties šajos jautājumos no teorijas puses. Darbam par teorētisko bāzi ir ņemtas grāmatas: V. Praudes, J. Beļčikova ”Mārketings”. Darba struktūra sastāv no ievada, divām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem.
