Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 1.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 2.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 3.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 4.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 5.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 6.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 7.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 8.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 9.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 10.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 11.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 12.
  • Конспект 'Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments   
1.1.  Uzņēmuma mājas lapas   
1.1.1.  Mājas lapu dizains   
1.1.2.  Mājas lapu saturs   
1.1.3.  Mājas lapu lietojamība   
1.1.4.  Interneta reklāmas veidi mājas lapās   
1.2.  Pārdošanas veicināšana internetā   
1.2.1.  Pārdošanas veicināšanas būtība un mērķi   
Фрагмент работы

Lai panāktu, ka klients iegādājas vairāk produktu vienības, tiek izmantotas produktu pakas – kopā iepakoti divi vai vairāk produkti, tātad patērētājs iegādājas tos kopā. Tas ir izdevīgi pircējam, jo pērkot vairumā samazinās produkta cena. (Praude,1999)
Lai lieli uzņēmumi piesaistītu mājsaimnieces, viņu vīrus un bērnus, tiek rīkoti ģimenes konkursi. Ir divi populārākie ģimenes konkursu tipi:
• Pazīstamu preču zīmju atpazīšana. Tos veido ar mērķi palielināt zīmola markas atpazīstamību. Lai piedalītos konkursā patērētājam svarīgas ir novērošanas spējas un loģiskā domāšana.
• Zināšanas par preci. Patērētājam jābūt zināšanām par preci, tās īpašībām, pievienotajām vērtībām. Ja patērētājs iepriekš nav zinājis specifisku informāciju par produktu, tad konkurss stimulē uzzināt papildus informāciju. (Kamparkalēja, 2002)
Aiz vien vairāk uzņēmumi, izvēlas veicināt pārdošanu ar klientu lojalitātes programmu palīdzību. Visbiežāk uzņēmumi to īsteno, ieviešot lojalitātes kartes, kuras sniedz klientiem īpašus piedāvājumus, kuri nav pieejami tiem, kuriem kartes nav. Tā ir iespēja piesaistīt klientus konkrētam zīmolam, jo patērētājam šķiet, bieži vien tā arī ir, ka iepērkoties pie uzņēmuma, kurā ir lojalitātes programmas dalībnieks ir lētāk, izdevīgāk nekā pie uzņēmuma, uz kuru dodas pirmoreiz vai reti. (Belch&Belch, 2012)

Коментарий автора
Atlants