Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 1.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 2.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 3.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 4.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 5.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 6.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 7.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 8.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 9.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 10.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 11.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 12.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 13.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 14.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 15.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 16.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 17.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 18.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 19.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 20.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 21.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 22.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 23.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 24.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 25.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 26.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģiskā plānošana uzņēmumā “Lotos – 2”', 27.
Фрагмент работы

I/K”Lotos – 2” galvenie darbības veidi ir bāra pakalpojumi un sabiedriskā ēdināšana.
Bārs “Lotos" ir viena īpašnieka uzņēmums. Pats īpašnieks aktīvi iesaistās firmas saimnieciskajā darbībā. Direktors plāno un organizē bāra darbību, nodrošina bārā pilnu preču sortimentu, organizē personālu un kārto uzņēmuma saistītos jautājumus, kuri nodrošina firmas sekmīgu pastāvēšanu. Uzņēmuma darbs tiek organizēts pielāgojoties klientu vēlmēm, jo galvenais darba uzdevums ir spēt piedāvāt doto pakalpojumu labā kvalitātē, lai klients būtu apmierināts.
Lielāko daļu preces bārs “Lotos” piegādā pats, taču daļa preces balstās uz līgumsaistībām ar piegādātājiem. Norēķini par precēm tiek izdarīti atbilstoši piegādes līgumā paredzētajiem punktiem. Tā var būt gan tūlītēja samaksa, gan pēcapmaksa.
Personāllietās visi sarežģījumi, kas radušies uzņēmumā tiek risināti kopējās sapulcēs, kuras tiek rīkotas tiklīdz rodas kādi aktuāli jautājumi.
Bāra darba laiks tiek organizēts klientu ērtību radīšanai – darba dienās bārs strādā no plk.11 rītā līdz plk.12 naktī; piektdienās, sestdienās no plk.11 rītā līdz plk.2 naktī.…

Коментарий автора
Atlants