Оценка:
Опубликованно: 28.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 16.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  ESM GROUP RAKSTUROJUMS    3
1.1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA    4
1.2.  UZŅĒMUMA LIELUMS    4
1.3.  UZŅĒMUMA STRUKTŪRA    4
1.4.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS VEIDI    5
2.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA DARBĪBA    6
2.1.  UZŅĒMUMA PRODUKTU PORTFELIS    6
2.2.  UZŅĒMUMA CENAS POLITIKA    6
2.3.  UZŅĒMUMA SADALE    7
2.4.  PRODUKTU REALIZĀCIJAS VEICINĀŠANA    7
2.5.  UZŅEMUMA ZĪMOLS    8
2.6.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    8
3.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ VIDE    9
3.1.  KLIENTU APMIERINĀTĪBA UN VELMJU APZINĀŠANA    9
3.2.  KONKURENTU SPĒKS    10
3.3.  SADARBĪBAS PARTNERU IZVĒLES KRITĒRIJI    10
3.4.  NETIEŠI IETEKMĒJOŠIE ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI    11
4.  UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJA    11
4.1.  UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ    11
4.2.  KONKURĒTSPĒJĪGĀS PRIEKŠROCĪBAS    12
5.  SECINĀJUMI    13
Фрагмент работы

5.SECINĀJUMI

Saskaņā ar Latvijas biznesa koledžas nolikumu par studiju praksi, kuras mērķis ir dot studentiem iespēju piemērot koledžā iegūtās teorētiskās zināšanas praksē, iegūt profesionālas darbības veikšanai nepieciešamas prasmes un iemaņas, kas ļautu kļūt par konkurētspējīgajiem speciālistiem darba tirgū, es izvēlējos to iziet savā darba vietā SIA ‘ESM GROUP”, kur strādāju par klientu menedžeri no 2008.gada janvāra mēneša. Uzņēmums ESM Group ir dibināta 1999.gadā un šobrīd ir kļuvusi labi atpazīstamu reklāmas aģentūru Latvijā.
Uzņēmums pēdējo gadu laikā strauji paplašinās - ir doma par jaunas ražošanas bāzes ēku Rīgā. Nākotnē ir plānots izveidot pārstāvniecības arī citās valstīs, ne tikai Lietuvā un Igaunijā, tādā veidā veicinot ESM Group produkcijas tirdzniecību arī ārpus Baltijas valstīm. Ar katru gadu ESM Group pakalpojuma klāsts palielinās, piedāvājot saviem klientiem vēl plašākas iespējas un preču klāstu. Viens no kompānijas vadības izvirzītajiem principiem ir – augsts kvalitātes līmenis pie pēc iespējas zemākas cenu politikas.
Pielikumā pievienoju pirkuma līguma, faktūrrēķina un pavadzīmes paraugus/kopijas, lai būtu vieglāk izprast uzņēmuma ārējo vidi.

Коментарий автора
Atlants