Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 1.
  • Конспект 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 2.
  • Конспект 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 3.
  • Конспект 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 4.
  • Конспект 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 5.
  • Конспект 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 6.
  • Конспект 'Kvantitatīvās aptaujas instrumentārija izstrāde', 7.
Фрагмент работы

Mārketinga pētījuma procesā lielākā daļa jautājumu ir paredzētas tam, lai izprastu un paredzētu patērētājus un to attieksmi. Atbildes uz pētījuma jautājumiem var palīdzēt uzņēmumiem izstrādāt īpašus produktus vai pakalpojumus, kas varētu apmierināt mērķauditorijas vajadzības.
Nereti pircēju attieksme pret produktu vai pakalpojumu tiek veidota no informācijas, kas ir pieejama tam, jūtām un paredzamās uzvedības. Tādējādi nav brīnums, ka uzņēmuma menedžments vēlas izprast un kaut kādā veidā ietekmēt patērētāju uzvedību. Patērētāju uzvedība nav nemaz tik viegli ietekmējama un maināma, tomēr iespējamāka ir patērētāju attieksmes maiņa..
Mērinstruments
Mērinstruments (scales) ir galvenais rīks, kas tiek izmantots pētījuma anketās informācijas iegūšanai. Mērinstruments mēra izteiktā viedokļa līmeni, respondenta izjūtu pakāpi par konkrēto jautājumu vienā vai otrā virzienā.…

Коментарий автора
Atlants