-
Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | ||
3. | PAKALPOJUMA VĒSTURE | |
4. | TIRGUS IZPĒTE | |
4.1. | PATĒRĒTĀJS | |
4.2. | TIRGUS DAĻU SADALE | |
4.3. | KONKURENTU SALĪDZINĀJUMS | |
4.4. | PIRCĒJU RĪCĪBAS MODEĻA ANALĪZE | |
5. | REKLĀMAS IZPĒTE | |
5.1. | „ZELTA ZIVTIŅAS” REKLĀMSERIĀLS „BŪS PAR KO PARUNĀT” | |
5.2. | „ZELTA ZIVTIŅAS” ČEMPIONĀTS | |
5.3. | „ZELTA ZIVTIŅAS” TRAMVAJS | |
5.4. | „ZIVTINGS” | |
6. | CENU ANALĪZE | |
6.1. | „ZELTA ZIVTIŅA – IZDEVĪGI UN EKSKLUZĪVI” | |
6.2. | ZELTA ZIVTIŅAS TARIFU PLĀNI |
Pētījuma mērķis: veikt priekšapmasas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” tirgus pamatizpēti.
Pētījuma uzdevumi:
1) noskaidrot priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” attīstības vēsturi;
2) noskaidrot, kādai vecuma grupai priekšapmaksas sarunu karte „Zelta zivtiņa” ir vispiemērotākā;
3) noskaidrot, kādu tirgus daļu aizņem priekšapmaksas sarunu karte „Zelta zivtiņa”;
4) noskaidrot kādus mobilā telefona operatorus izmanto aptaujas respondenti;
5) salīdzināt priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” pakalpojumu tarifus ar konkurentu piedāvātajiem tarifiem;
6) noskaidrot, kāpēc pakalpojuma lietotāji izvēlas tieši priekšapmaksas sarunu karti „Zelta zivtiņa”;
7) izpētīt, kādas reklāmas sava pakalpojuma virzīšanai izmanto priekšapmaksas sarunu karte „Zelta zivtiņa”;
8) noskaidrot, vai aptaujas respondentiem patīk priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” un kuru no reklāmām vērtē vispozitīvāk;
9) izanalizēt priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” cenu politiku.…
Priekšapmaksas sarunu karte „Zelta zivtiņa” ir viens no lielākajiem mobilo telefonu operatoriem Latvijā, kā arī viens no mīlētākajiem Latvijas zīmoliem. Ņemot vērā, ka telekomunikācijas ikviena 21.gs. cilvēka dzīvē ieņem aizvien lielāku lomu, manuprāt, ir svarīgi noskaidrot, kādas mārketinga metodes izmanto viens no veiksmīgākajiem mobilo telefonu operatoriem Latvijā, lai ilgtermiņā saglabātu savas pozīcijas tirgū.
