-
Politiskā reklāma, tās ietekme uz auditoriju
Оцененный!Реферат29 Реклама, маркетинг, Политика, Общественные отношения
2000–2010 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Rezumējums | 3 | |
Abstract | 3 | |
Ievads | 4 | |
Jēdzienu skaidrojumi | 5 | |
Reklāmas jēdziens | 6 | |
Īsa reklāmas vēsture | 7 | |
Reklāmas ietekme | 8 | |
Politiskā reklāma | 10 | |
Politiskās reklāmas jēdziens | 10 | |
Komerciālo un politisko reklāmu līdzības | 11 | |
Komerciālo un politisko reklāmu atšķirības | 14 | |
Politiskās reklāmas vēsturiskā attīstība | 17 | |
Politiskās reklāmas klasifikācija | 18 | |
Politiskās reklāmas kampaņas stadijas jeb posmi | 18 | |
Politiskās reklāmas veidi | 19 | |
Politiskās reklāmas ietekme uz auditoriju | 22 | |
Keida reklāmas efektu dalījums | 23 | |
Reklāmas ilguma nozīme tās efektivitātē | 24 | |
Diskusija | 26 | |
Nobeigums | 30 | |
Izmantotā literatūra | 32 |
Tikai daži elementi mūsu dzīvē ir tik plaši izplatīti kā reklāma. Lai ko mēs darītu, mēs vienmēr saskaramies ar reklāmu jebkurā no tās neskaitāmajām formām. Līdz ar to mēs domājam, ka itin labi izprotam to. Taču ir pārsteidzoši, cik daudz cilvēku tomēr par reklāmu zina ļoti maz vai pārprot to.
Reklāma šķita ļoti interesanta tēma, kuru apskatīt plašāk gada projekta pētījumā. Tā kā tas ir pārāk plašs temats, tika izvēlēts specifisks reklāmas virziens – politiskā reklāma. Tā it kā ir reklāma, tomēr tai pašā laikā tiek vienmēr izdalīta atsevišķi. Turklāt ar politisko reklāmu priekšvēlēšanu laikā visi iedzīvotāji saskaras visvairāk, jo tā cenšas vēlētāju sasniegt jebkādiem līdzekļiem – gan caur medijiem, gan ar personisko komunikāciju un reklāmas materiāliem pasta kastītēs. Interesants ir kāda zinātnieka izteikums, ka politiskā reklāma ir kā rituāls pirms vēlēšanām. Ja tas izpaliktu, tā būtu vēlētāju ekspektāciju pārkāpšana. (Devlin, 1986, cit. pēc Johnson–Cartee & Copeland, 1997)…
Gada projektā apskatīta politiskās reklāmas vēsture, dažādas klasifikācijas, kā arī šīs reklāmas ietekme uz auditoriju (pozitīvā un kritiskā pieeja). Vērtējums: 8 balles.
