Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 1.
  • Конспект 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 2.
  • Конспект 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 3.
  • Конспект 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 4.
  • Конспект 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 5.
Фрагмент работы

Problēmas formulēšana- vislielākais labums, ko var iegūt veicot mārketinga pētījumu, ir iegūt atbildi vai atrisinājumu konkrētai problēmai. Tikai un vienīgi tad, kad problēma ir skaidri noformulēta un noteikta, mārketinga pētījums var palīdzēt tās atrisināšanā. Svarīga šī posma daļa ir specifisko mārketinga projektu mērķu noteikšana. Pirms šie mērķi nav noteikti, nav ieteicams virzīties tālāk mārketinga pētījumā.
Viss mārketinga pētījumu process sastāv no pieciem posmiem:
1. Pētījumu objektu problēmas noteikšana;
2. Pētījumu plānu izstrāde;
3. Informācijas vākšana;
4. Informācijas apstrāde un analīze;
5. Pārskatu sagatavošana par pētījumu rezultātiem.
1.Problēmai un mērķiem ir jābūt skaidri izteiktai, jo pareizi noformulēta problēma jau ir puse no tās atrisinājuma. Nepareizi noformulēta problēma var novest pie kļūdainiem pētījuma mērķiem, velti izšķiesta laika un līdzekļiem. …

Коментарий автора
Atlants