Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 1.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 2.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 3.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 4.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 5.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 6.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 7.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 8.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 9.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 10.
  • Презентация 'Mārketinga komplekss', 11.
Фрагмент работы

7p modelis
Papildus 4P modelim šis modelis izmanto vēl trīs parametrus procesus, cilvēkus un pierādījumus.
Pierādījumi ir uzņēmuma radītais fons, kurā tiek piedāvāts produkts. Tie var būt uzņēmuma birojs, inventārs, reklāmas zīmes, drukātās brošūras un interneta mājaslapa.
Cilvēki ir uzņēmuma darbinieki, pārdevēji un servisa nodrošinātāji, visi cilvēki, ar kuriem pircējs saskaras pirkuma veikšanas laikā.
Procesi ir procedūras, kas nodrošina pārdošanas īstenošanas gaitu.

Četru C modelis
Pēdējās desmitgadēs populārs kļuvis arī "četru C" modelis, kas vairāk koncentrējas uz klienta vajadzībām – klientu, cenu, komunikāciju, ērtību
Klients
Cena
Komunikācija
Ērtība

Atlants