-
Uzņēmuma tēla veidošana
4. Kas ir vīzija? Izdomā vīziju datortehnoloģijas uzņēmumam!
Vīzija ir organizācijas priekšstats par apkārtējo īstenību – pašreizējo vai nākotnes.
Uzņēmuma vīzija ir kļūt par pirmo izvēli. Mēs vēlamies pilnveidoties visās savās darbības jomās. Mūsu mērķis ir būt pievilcīgākajam darba devējam nozarē un pirmajai izvēlei mūsu klientu, patērētāju, īpašnieku un personāla skatījumā.
5. Kas ir misija? Izdomā misiju modes tirdzniecības uzņēmumam!
Misija ir sabiedriski nozīmīgs statuss, organizācijas sociāli nozīmīgā loma. Misiju var skatīt kā stratēģisko instrumentu, kas identificē mērķa tirgu un pašu biznesu, vai arī uzņēmuma galveno darbību.
Uzņēmuma misija ir radīt un sniegt pircējiem modes baudījumu un izkrāšņot ikdienu ar krāšņiem un moderniem tērpiem.
…
1. Kādi ir uzņēmuma ārējā tēla galvenie elementi? Nosauciet un paskaidrojiet sīkāk! • Produkta kvalitāte – pirmais, ar ko pircējs sastopas un vērtē, rodas pirmais priekšstats par uzņēmumu. • Reklāma - materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. • Sabiedriskā darbība - tāda darbība, kas sniedz nozīmīgu labumu sabiedrībai vai kādai tās daļai, it sevišķi, ja tā vērsta uz: o labdarību; o cilvēktiesību un indivīda tiesību aizsardzību; o pilsoniskas sabiedrības attīstību; o izglītības veicināšanu; o zinātnes veicināšanu; o kultūras veicināšanu; o veselības veicināšanu; o slimību profilaksi; o sporta atbalstīšanu; o vides aizsardzību; o palīdzības sniegšanu katastrofu gadījumos un ārkārtas situācijās; o sabiedrības, it īpaši trūcīgo un sociāli mazaizsargāto personu grupu sociālās labklājības celšanu. ............................................................................................................................................................................................
