-
Praktiskās mācības tirgzinībās
Nr. | Название главы | Стр. |
Uzdevums Nr1. Pētījumu metodes | 3 | |
1.1. | Kvalitatīvās metodes | 3 |
1. 2. | Kvantitatīvās metodes | 6 |
Uzdevums Nr2. Konkurences likums | 9 | |
Uzdevums Nr3.Tirgus izpēte | 13 | |
Uzdevums Nr4.Aptauja | 15 | |
4.1. | Anketa | 15 |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotā literatūra | 24 |
1.Kāda ir šī likuma struktūra (uzbūve)?
1.Nodaļa.Vispārīgie noteikumi.
2.Nodaļa. Konkurences padome un Konkurences birojs.
3.Nodaļa. Konkurenci ierobežojošas darbības.
4.Nodaļa. Uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) apvienošanās kontrole.
5.Nodaļa. Negodīga konkurence un maldinoša reklāma.
6.Nodaļa. Konkurences tiesību piemērošana civilprasībās.
7.Nodaļa. Lietas izpētes procedūra.
8.Nodaļa. Eiropas Savienības konkurences tiesību piemērošana.
2.Kāds ir šī likuma mērķis?
Šā likuma mērķis ir aizsargāt, saglabāt un attīstīt brīvu, godīgu un vienlīdzīgu konkurenci visās tautsaimniecības nozarēs sabiedrības interesēs, ierobežojot tirgus koncentrāciju, uzliekot par pienākumu izbeigt konkurenci regulējošajos normatīvajos aktos aizliegtas darbības un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā saucot pie atbildības vainīgās personas.
3.Kāda institūcija Latvijā uzrauga šī likuma ievērošanu, kādi ir tās uzdevumi?
3.1.Konkurences padome ir tiešās pārvaldes iestāde, kas darbojas saskaņā ar šo likumu un citiem normatīvajiem aktiem. Konkurences padomi izveido Ministru kabinets, un tā ir Ekonomikas ministrijas padotībā, kuru realizē pārraudzības formā.…
Darbā iekļauts:Tirgus pētījumu metodes,Konkurences likums,praktiskā daļa - Tirgus izpēte,anketēšana un rezultātu apkopošana,Secinājumi un izmantotā literatūra. Pielikumā arī darba prezentācija.
