Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.05.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 1.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 2.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 3.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 4.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 5.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 6.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 7.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 8.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 9.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 10.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 11.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 12.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 13.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 14.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 15.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 16.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 17.
  • Презентация 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 18.
Фрагмент работы

Secinājumi
Mārketinga pasaulē biznesa tirgi ir daudz lielāki par patērētāju tirgiem;
Biznesa pircējiem tiek pārdots vairāk preču un pakalpojumu par lielākām summām nekā patērētājiem;
Lai ietekmētu pirkšanas centru mārketinga speciālistam jāapzinās ietekmējoši vides, organizācijas, starpperso
nu, individuālie un kultūras faktori.
Biznesa tirgus kopumā ietver ne tikai uz peļņas gūšanu orientētus uzņēmumus, bet arī institucionālās un valsts organizācijas.

Коментарий автора
Atlants