Оценка:
Опубликованно: 18.04.2001.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 1.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 2.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 3.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 4.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 5.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 6.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 7.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 8.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 9.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 10.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 11.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 12.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 13.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 14.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 15.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 16.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 17.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 18.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 19.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 20.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 21.
  • Реферат 'Reklāmas kampaņa', 22.
Фрагмент работы

1. REKLĀMAS KAMPAŅA

Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos.
Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju. Parasti reklāmdevēji plāno reklāmas kampaņu, kura ietver iepriekš izdomātu tēmu un ar dažādu, reklāmdevēju izvēlētu mēdiju palīdzību, cenšas ietekmēt izvēlēto mērķa auditoriju. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu.

Коментарий автора
Atlants