Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Фрагмент работы

Izpētot abu mediju ievietotā satura biežumu var secināt, ka Facebook raksti tiek publicēti daudz biežāk, iespējams tas ir tādēļ, ka šajā medijā ir lielāka piekļuve klientiem un potenciālajiem klientiem.
Lietotāju iesaiste arī ir lielāka. Vairāk parādās pozitīvās un negatīvās ziņas par zīmolu. Pozitīvās ziņas ir pateicība par to, ka uzņēmums ražo tik garšīgu produkciju, par to, ka uzņēmums ir pacenties ne tikai ar garšu, bet arī ar vizuālo noformējumu. Prieks, ka uzņēmums ne tikai pārdod, bet arī sniedz no sevis, veidojot labdarības akciju un konkursus. Negatīvās ziņas ir par to, ka ar gadiem uzņēmums ir zaudējis savas vērtības un kvalitāti, kas ir dabīgi un labi izmeklētas sastāvdaļas produktiem. Par netaisnību, ko izrāda zīmols pārdodot Latvijā preces dārgāk nekā citur pasaulē, iespējams cilvēkiem ir bail, ka tik vērtīgs zīmols ar laiku izzudīs, jo uzskata, ka mazāk fokusējas uz tuvajiem, kas ir Latvijas iedzīvotāji. Sociālie mediji komunikācijā paver dažādas iespējas, kā ātri un vienkārši uzklausīt klientu atsauksmes, labojot kļūdas, saprotot, kas klientus neapmierina. Vienlaicīgi nodrošināt atbildes uz klientu uzdotajiem jautājumiem, ja viens klients ir pajautājis, pastāv iespēja, ka atbilde interesē arī pārējiem klientiem, vienlaicīga atbildēšana. Uzņēmums uz negatīvām atsauksmēm neklusē, bet gan atbild ar paplašinātiem teikumiem, neaizskarot cilvēka subjektīvo viedokli, piedāvā risinājumus, katrai paustajai sliktajai atsauksmei. Protams, par uzņēmumu kopumā ir daudz vairāk paustas pozitīvas lietas, nevis izteiktas negācijas.

Коментарий автора
Atlants