-
Pakalpojuma kvalitāte, tās novērtējums
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Kvalitātes jēdziens | 4 |
2. | Kvalitātes izpratne | 5 |
3. | Kvalitātes vadības sistēma | 6 |
4. | Klientu apmierinātības mērīšana | 8 |
5. | Klientu apkalpošana | 9 |
6. | Pakalpojumu kvalitāte viesmīlības industrijā | 11 |
7. | Informācija par uzņēmumu „Old Riga Hotel Vecriga” | 13 |
8. | „Old Riga Hotel Vecrīga” kvalitātes novērtējums | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi | 22 | |
Izmantotā literatūra | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Kopumā šīs viesnīcas pakalpojumu sniegšana kvalitāte vērtējama, kā laba;
• Personāls un tā attieksme ir svarīgs elements kvalitātes radīšanā;
• Viesiem būtiskākā ir viesnīcas atrašanās vieta un apkalpojošā personāla attieksme;
• Viesi novērtē individuālas attieksmes saņemšanu;
• Ir svarīgi, kā personāls rīkojas neparedzētos apstākļos;
• Ja viesnīca atrodas netālu no dažādiem „nakts dzīves” objektiem, dažiem viesiem var traucēt mūzikas u.t.t. skaņas;
• Cenai ir jāatbilst saņemtā pakalpojuma kvalitātei;
• Jāpievērš uzmanība gan labajām atsauksmēm, gan sliktajām, lai saprastu vai darbība rit pareizajā virzienā;
• No visiem klientiem nav iespējams saņemt vienādu kvalitātes novērtējumu, jo atšķiras cilvēku vērtības un vajadzības;
• Atsauksmes vajag ņemt vērā, bet nepieciešams arī izvērtēt to objektivitāti;
• Uzņēmuma vadībai ir jābūt patiesi ieinteresētai sasniegt augstu pakalpojuma kvalitātes līmeni;
• Ir nepieciešams nepārtraukti pilnveidot kvalitātes plānošanu un organizāciju;
• Nepārtraukta personāla izglītošana kvalitātes un darba specifikas jomā ir būtiska, lai nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu;
• Galvenais kvalitātes rādītājs – klientu apmierinātība;
• Kvalitāte ir apzināti jāveido;
• Kvalitātes veidošanā ir jābūt ieinteresētam ne tikai uzņēmuma vadītājam, bet arī tā darbiniekiem.
Priekšlikumi:
• Viesnīcu aprīkot ar skaņas izolāciju;
• Uzlabot interneta kvalitāti;
• Rūpēties, par to, lai vienmēr būtu vienāda lieluma izvēle brokastīm, nevis citreiz liela, citreiz maza;
• Izveidot viesnīcu ērti pieejamu arī viesiem ar īpašajām vajadzībām;
• Mācīties no sliktajām atsauksmēm;
• Rūpīgāk izturēties pret rezervācijām, lai nebūtu kļūdas ar nenotikušu rezervāciju;
• Pārskatīt cenu politiku.
…
Pakalpojuma kvalitāte, tās novērtējums uzņēmumā/ viesnīcā "Old Riga Hotel Vecriga" Saturs: *Ievads *Kvalitātes jēdziens *Kvalitātes izpratne *Kvalitātes vadības sistēma *Klientu apmierinātības mērīšana *Klientu apkalpošana *Pakalpojumu kvalitāte viesmīlības industrijā *Informācija par uzņēmumu „Old Riga Hotel Vecriga” *„Old Riga Hotel Vecrīga” kvalitātes novērtējums *Secinājumi un priekšlikumi *Izmantotā literatūra
