Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 1.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 2.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 3.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 4.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 5.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 6.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 7.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 8.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 9.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 10.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 11.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 12.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 13.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 14.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 15.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 16.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 17.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 18.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 19.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 20.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 21.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 22.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 23.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 24.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 25.
  • Реферат 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 26.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Uzņēmuma un preces īss apraksts   
2.  Mārketinga vides analīze   
2.1.  Mikrovides analīze   
2.1.1.  Uzņēmums, tā struktūra   
2.1.2.  Konkurenti   
2.2.  Makrovides analīze   
2.2.1.  Sociāli-ekonomiskais faktors   
2.2.2.  Nozares analīze   
2.2.3.  Kultūras un izglītības faktors   
2.2.4.  Politiski tiesiskais faktors   
2.3.  SVID analīze   
3.  Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības plānošana   
3.1.  Mērķi un stratēģija   
3.2.  Mērķa tirgus/segmenti un pozicionēšana katrā no tiem   
3.3.  Pārdošanas prognozes   
3.5.  Darbības plānošana   
3.5.1.  Produkts   
3.5.2.  Cenu veidošana   
3.5.3.  Sadale   
3.5.4.  Komunikācija ar patērētājiem   
Фрагмент работы

Ikvienam uzņēmumam, kas vēlas veiksmīgi ieviest tirgū kādu jaunu produktu vai personu grupai, kura gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, pirms ieguldīt naudu un uzsākt biznesu, ir nepieciešams veikt izpēti, lai izvairītos no iespējamas neveiksmes. Ir nepieciešams uzzināt – kādi ir pircēji, konkurenti, kāda ir valsts attieksme. Attiecīgi jāveido stratēģija – kā uzņēmums grasās iekarot pircēju uzticību, kā pārvarēt konkurentu vai valsts radītās barjeras (ja tādas ir), cik daudz produkcijas tiks pārdots un vai tas ir izdevīgi.
Mūsdienu Latvijas sabiedrība dzīvo laikā, kad vērojama strauja ekonomikas attīstība, valda tieksme sasniegt turīgāko Eiropas Savienības valstu dzīves līmeni, to cilvēku dzīves veidu. Arī Latvieši ap sevi vēlas sakoptu un skaistu vidi – gan svētkos, gan ikdienā. Kvalitatīvi, no dabīgiem materiāliem un ar īpašu izdomu veidoti ziedi, kas aizstātu svaigi grieztos un ātri vīstošos dabīgos ziedus, ir lielisks līdzeklis, lai pilnveidotu un uzpostu sevi, savu māju vai ietērptu kādu pasākumu brīnišķīgā svētku rotā. …

Atlants