Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 1.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 2.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 3.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 4.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 5.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 6.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 7.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 8.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 9.
  • Реферат 'Starptautiskā tirdzniecība', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Starptautiskās ekonomiskās attiecības    4
1.1.  Starptautiskā tirdzniecība    4
1.2,  Merkantilisms    4
2.  Absolūto priekšrocību teorija    5
2.1.  Ekonomiskās priekšrocības    5
3.  Pasaules tirgus    6
3.1.  Cenu noteikšana pasaules preču tirgū    6
  Secinājumi    7
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    8
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Jaunattīstības valstu tirdzniecībā ir vairākas ļoti akūtas problēmas, kuras galvenokārt izriet no tā, ka galvenais to konkurētspējas faktors ir cena, un tirdzniecības nosacījumi, kas mainās nevis viņu labā, neizbēgami novedīs pie tā nelīdzsvarotības palielināšanās un mazāk intensīvas izaugsmes.
2. Šo problēmu novēršana ietver ārējās tirdzniecības preču struktūras optimizāciju, pamatojoties uz rūpnieciskās ražošanas dažādošanu, valstu tehnoloģiskās atpalicības novēršanu, kas padara to gatavo produkcijas eksportu nekonkurētspējīgu, kā arī valstu pastiprinātu aktivitāti pakalpojumu tirdzniecībā.
3. Preču un pakalpojumu globālo tirgu raksturo tendences, kas saistītas ar turpmāku pasaules ekonomikas internacionalizāciju. Papildus pieaugošajai MT nozīmei pasaules ekonomikas attīstībā, ārējās tirdzniecības pārveidošanai par nacionālās reproducēšanas procesa neatņemamu sastāvdaļu, ir skaidra tendence uz tā turpmāku liberalizāciju.

Коментарий автора
Atlants