Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Zelta Zivtiņas 184.reklāmas analīze', 1.
  • Эссе 'Zelta Zivtiņas 184.reklāmas analīze', 2.
  • Эссе 'Zelta Zivtiņas 184.reklāmas analīze', 3.
  • Эссе 'Zelta Zivtiņas 184.reklāmas analīze', 4.
Фрагмент работы

Skatītājs tieši tiek uzrunāts ar labajiem un izdevīgajiem piedāvājumiem starp „savējiem” un kā jau iepriekš minēju vienalga no kuras Latvijas puses jūs būtu, jo izdevīgi būs visiem. Tādēļ Zelta Zivtiņa piedāvā jaunu tarifu „savējie”, kad ar vienu pieslēguma īsziņu var lietot Zelta Zivtiņu izdevīgāk. Pievienojoties vai lietojot Zelta Zivtiņu jūs iegūstat neierobežotus zvanus un īsziņas ar vairāk nekā miljons lietotājiem visā Latvijā.
Tā kā reklāma ir neliela un neizceļas ar spilgtām epizodēm, toties pasaka daudz. Manuprāt, galvenais sauklis varētu būt- Visi kopā vienoti! Manuprāt, sauklis izsaka pašu galveno uz ko likts akcents reklāmā.

Secinājumi.
Gofmans precīzi ir izanalizējis reklāmu un kā tā varētu uzrunāt skatītājus. Viņš ir pa punktiem izanalizējis un strukturizējis ar viegli saprotamu valodu. Es pēc Gofmaņa pieejas varēju viegli izanalizēt un sameklēt līdzību ar savu izvēlēto reklāmu.
Pēc veiktās analīzes es secināju, ka reklāmas priekšplāna varoņi veido reklāmā attālo sociālo distanci, kā arī attālu personisku distanci, kas ļauj mums izjust informāciju personiskāku un pietuvinātu skatītājiem. Kā arī reklāma ir kā izrāde, kurā katram tēlam ir sava loma un nozīme, un tā ir ikdienas dzīves atspoguļojums, kas ļauj izrādi pietuvināt ikdienas dzīvei un likt meklēt kopīgumu. Manuprāt, katrs vērojot izrādi/reklāmu vēlas saskatīt ko pietuvinātu sev zināmajam.

Коментарий автора
Atlants