Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kvalitāte, tās vadīšanas jēdziens un vadības sistēmas', 1.
  • Конспект 'Kvalitāte, tās vadīšanas jēdziens un vadības sistēmas', 2.
  • Конспект 'Kvalitāte, tās vadīšanas jēdziens un vadības sistēmas', 3.
Фрагмент работы

Ievads.
Laikā, kad strauji notiek zinātniski – tehniskais progress pieaug klientu prasības, pieaug konkurence gan iekšējā, gan ārējā tirgū un organizācijas dzīvotspēju lielā mērā nosaka tās piedāvāto produkciju un pakalpojumu kvalitāte. Straujā ekonomikas pārstrukturizēšanās ir novedusi pie jaunām klienta un produkta pakalpojuma piegādātāja attiecībām, kuru pamatā ir brīvprātības princips un tirgus attiecības. Veselīgas konkurences apstākļos par vienu no spēcīgākiem ieročiem kļūst produktu pakalpojumu kvalitāte. Kvalitāte nav tikai filozofija,- tā prasa zināšanas, pilnīgu ziedošanos, pacietību un laiku.…

Коментарий автора
Atlants