Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 1.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 2.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 3.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 4.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 5.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 6.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 7.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 8.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 9.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 10.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 11.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 12.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 13.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 14.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 15.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 16.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 17.
  • Презентация '"Rīgas Dinamo" zīmola atpazīstamība Latvijā', 18.
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
„Dinamo Rīga” ir ne tikai visiem zināmais hokeja klubs Latvijā, bet arī simbols, zīmols, kas atbilst visiem veiksmīga zīmola kritērijiem, jo tas ir gan patriotisks, vēsturisks un nacionāls;
Pēc anketas rezultātiem var secināt, ka zīmola atpazīstamības līmenis ir visai augsts. Apmēram 70% aptaujāto spēja precīzi atbildēt uz uzdotajiem jautājumiem anketā;
Tika pierādīta hipotēze: ja aptaujātā persona sevi uzskata par Rīgas „Dinamo” fanu, tad tā būs daudz labāk informēta par „Rīgas Dinamo” zīmolu nekā citi. Tie aptaujātie, kas sevi uzskata par Rīgas „Dinamo” faniem, ir atbildējuši par gandrīz 20% precīzāk nekā tie, kas sevi neatzina par faniem;
Tomēr aptaujāto skaits ir diezgan mazs, lai izdarītu lielākus secinājumus;
Pētījumu nākotnē varētu turpināt, paplašinot anketas jautājumus vai veicot intervijas;
To varētu labāk paveikt, sadarbojoties ar „Dinamo Rīga” fanu klubu.

Коментарий автора
Atlants