Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.10.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 1.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 2.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 3.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 4.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 5.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 6.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 7.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 8.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 9.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 10.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 11.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 12.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 13.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 14.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 15.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 16.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 17.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 18.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 19.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 20.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 21.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 22.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 23.
  • Реферат 'Ceļu būves firmas "A.C.B." mārketinga darbība', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  TIRGZINĪBAS IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    4
1.1  Ceļubūves firmas ''A.C.B.'' apraksts    4
1.2  Ceļubūves firmas ''A.C.B.'' preces un pakalpojumu apraksts    6
1.3  Ceļubūves firmas ''A.C.B.'' mērķu un stratēģijas formulēšana    8
2.  TIRGZINĪBAS ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE    10
2.1  Tieši ietekmējošā ārējā vide    10
2.1.1  Piegādātāji    10
2.1.2  Starpnieki    10
2.1.3  Pircēji    10
2.1.4  Konkurenti    11
2.1.5  Sabiedriskās organizācijas, prese    12
2.2  Netieši ietekmējošā ārējā vide    13
2.2.1  Demogrāfija    13
2.2.2  Ekonomiskais stāvoklis    14
2.2.3  Valsts politika    17
2.2.4  Sociālie faktori    17
2.2.5  Kultūras faktori    17
2.2.6  Zinātniski tehniskie faktori    18
3.  SWOT ANALĪZE    20
  SECINĀJUMI    21
  PRIEKšLIKUMI    22
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    23
Фрагмент работы

Pēdējos aptuveni desmit gados Latvijā attīstās daudzas nozares: paaugstinās sniegto pakalpojumu līmenis, uzlabojās daudzu preču kvalitāte, paplašinās daudzu preču sortiments, attīstās dažādas darbības sfēras. Palielinās arī būvniecības apjomi gan Rīgas centrā, gan Latvijā. Līdzās aug gan celtniecības kompāniju skaits, gan celtniecības materiālu veikalu daudzums, un, protams, celtniecības materiālu sortiments un to saražotie apjomi, lai nodrošinātu celtniecības tirgu ar nepieciešamajiem materiāliem.
Kursa darbā tiks apskatīta Latvijā labi pazīstama ceļubūves firma "A.C.B.".
Kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt ceļubūves firmas "A.C.B." pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.
Kursa darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi:
1. Nepieciešamo materiālu savākšana;
2. Veikt uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīzi;
3. Izanalizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
4. Atrastās literatūras apkopošana un analizēšana.
Kursa darba struktūra:…

Коментарий автора
Atlants