-
Klientu apmierinātība ar sniegtajiem pakalpojumiem
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Patērētāju apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes | 5 |
1.1. | Patērētāju ietekmējošie faktori un uzvedības modelis | 6 |
1.2. | Klientu apmierinātība pakalpojumu sniegšanas sektorā | 14 |
2. | SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ raksturojums | 16 |
2.1. | SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ uzņēmuma raksturojums | 16 |
2.2. | SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ uzņēmuma struktūra | 17 |
2.3. | SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ mērķi 2019. gadam | 18 |
3. | Klientu apmierinātības ar SIA ‘’TOI TOI Latvija pakalpojumiem’’ pētījums | 19 |
3.1. | Pētījuma metodes izvēles pamatojums | 19 |
3.2. | Respondentu apraksts | 20 |
3.3. | Aptaujas datu analīze un interpretācija | 21 |
Secinājumi | 26 | |
Priekšlikumi | 27 | |
Literatūras un izmantoto avotu saraksts | 28 |
Secinājumi
1) Lielākā daļa SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ klienti ir apmierināti ar sniegtajiem pakalpojumiem.
2) Visvairāk klienti izmanto tieši SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ biotualešu nomas un apkopes pakalpojumus, principā klienti ir apmierināti gan ar piedāvāto pakalpojumu, gan pakalpojuma kvalitāti.
3) Autore secina ka SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ lielākoties strādā un sadarbojas tieši ar uzņēmumiem.
4) Ļoti liels aptaujāto skaits ir apmierināti ar SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ speciālistiem un viņu kvalifikāciju, ir apmierināti un novērtē vieglo komunikāciju ar uzņēmuma speciālistiem.
5) Salīdzinot ar atbilžu rādījumiem uz citiem jautājumiem, autore secina ka uzņēmumam vajadzētu sākt pievērties ķīmijas kvalitātei ko iepilda biotualetēs.
6) Vairums klientus neapmierina tas, ka dokumentu aprite joprojām notiek ar pasta starpniecību, līdz ar to tiek patērēts lieks laiks, gan uzņēmumam, gan klientam.
…
Ievads 3 1. Patērētāju apmierinātības jēdziens un vērtēšanas metodes 5 1.1. Patērētāju ietekmējošie faktori un uzvedības modelis 6 1.2. Klientu apmierinātība pakalpojumu sniegšanas sektorā 14 2. SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ raksturojums 16 2.1. SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ uzņēmuma raksturojums 16 2.2. SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ uzņēmuma struktūra 17 2.3. SIA ‘’TOI TOI Latvija’’ mērķi 2019. gadam 18 3. Klientu apmierinātības ar SIA ‘’TOI TOI Latvija pakalpojumiem’’ pētījums 19 3.1. Pētījuma metodes izvēles pamatojums 19 3.2. Respondentu apraksts 20 3.3. Aptaujas datu analīze un interpretācija 21 Secinājumi 26 Priekšlikumi 27 Literatūras un izmantoto avotu saraksts 28
Pielikuma nav.
