Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 1.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 2.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 3.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 4.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 5.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 6.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 7.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 8.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 9.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 10.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 11.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 12.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 13.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 14.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 15.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 16.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 17.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 18.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 19.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 20.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 21.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 22.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 23.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 24.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 25.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 26.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 27.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 28.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 29.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 30.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 31.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 32.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 33.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 34.
  • Реферат 'Stratēģijas izvērtējums SIA "Pārvadājumi"', 35.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  STRATĒĢISKĀ MENEDŽMENTA JĒDZIENS UN BŪTĪBA    4
2.  SIA „PĀRVADĀJUMI” RAKSTUROJUMS    9
3.  PRODUKTA (PAKALPOJUMA) DZĪVES CIKLA KOPSAKARĪBAS    15
4.  SIA „PĀRVADĀJUMI” STRATĒĢIJAS IZVĒRTĒJUMS UN PRIEKŠLIKUMI TĀS PILNVEIDOŠANAI    20
4.1.  KORPORATĪVĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJA    20
4.2.  BIZNESA LĪMEŅA STRATĒĢIJA    22
4.3.  FUNKCIONĀLĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJA    23
4.4.  FUNKCIONĀLĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJAS SAISTĪBA AR BIZNESA LĪMEŅA STRATĒĢIJU    25
5.  SIA „PĀRVADĀJUMI” SWOT MATRICA    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    33
Фрагмент работы

Menedžmenta nozīmīgums konkurētspējīga uzņēmuma funkcionēšanā ir neiztrūkstošs posms un process, kas jārealizē. No tā realizācijas atkarīga uzņēmuma darbība kopumā.
Ilgāku laiku valdīja uzskats, ka nākotnes attīstību var izplānot, pamatojoties uz pagātnes vai esošā perioda pieredzi. Mūsdienīgā teorija paredz, ka plānošana jāveic atbilstoši pieņēmumam – nākotne atšķiras no šodienas1.
Jēdziens „stratēģija” vēsturiski ir saistīts ar militārām operācijām – stratēģija pēc būtības nozīmē, ka viena puse var sakaut savu pretinieku, pat ar lielāku un spēcīgāku karaspēku, ja tai ir iespējams kaujas vai sadursmes vietu novirzīt sev izdevīgākā teritorijā.
Vēsturiski izveidojušās daudzas un dažādas stratēģijas definīcijas, bet to jēga ir sekojoša – stratēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide2.
Studiju darba mērķis ir izvērtēt SIA „Pārvadājumi” stratēģiju.
Temats ir aktuāls tāpēc, ka, izmantojot stratēģiskā menedžmenta teorētiskos ieteikumus konkrēta uzņēmuma attīstībā, iespējams būtiski uzlabot tā saimnieciskās darbības rezultātus.
Mērķa īstenošanai noteiktie uzdevumi:
1)izpētīt stratēģiskās vadīšanas teorētiskās nostādnes;
2)sniegt vispārīgu informāciju par uzņēmumu;
3)izvērtēt uzņēmuma darbības atbilstoši stratēģiskajiem mērķiem;
4)izpētīt uzņēmuma stratēģiskās attīstības iespējas.
Studiju darba izstrādē izmantota zinātniskā literatūra, interneta resursi un uzņēmuma nepublicētā informācija.
Darba izstrādē izmantotas ekonomiskās analīzes un izpētes metodes, izstrādāta SWOT matrica.…

Коментарий автора
Atlants