Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 1.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 2.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 3.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 4.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 5.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 6.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 7.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 8.
  • Конспект 'Valsts ekonomika', 9.
Фрагмент работы

Latvijas valsts aktualitāte ir tā, ka valsts ir nostājusies uz tirgus ekonomikas ceļa. Darījumi notiek sarežģītāk, dinamiskāk, savstarpējie kontakti - naidīgāki.

Klienti paliek ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci.
Arvien lielāka kļīst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem, estētiskākiem utt.

Kursa darba mērķis ir uzņēmuma mārketingu izmantot firmas ekonomisko mērķu sasniegšanai. Mērķis - saimniecisko procesu vadība, lai tiktu apmierinātas patērētāju vēlmes pēc iespējas labāk, analīzēt mārketingu.

Varu piebilst, ka mārketings ir jebkura biznesa panākumu svarīgākais priekšnosacījums, stratēģija nosaka lēmums biznesā un palīdz konkurences cīņā.

Kursa darbā tiks veikts pētījums par to, ko vēlas pircējs, cik vēlas un par kādu cenu.…

Atlants