Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.10.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Mārketinga būtība: sistēmas pamatelementu analīze un problēmu identifikācija', 1.
  • Конспект 'Mārketinga būtība: sistēmas pamatelementu analīze un problēmu identifikācija', 2.
Фрагмент работы

Uzņēmums: AirBaltic
1.
Vēlmes – nodrošināt klientiem ērtus lidojumus un kvalitatīvu ceļošanas pieredzi.
Vajadzības – nodrošināt stabilu un nepārtrauktu, ienesīgu uzņēmuma darbību un veidot ilgstošas attiecības ar klientiem, vienlaikus rūpējoties arī par vidi.
Pieprasījums – nodrošināt galamērķu daudzveidību, izdevīgas biļešu cenas un savlaicīgus akciju piedāvājumus.
Produkts - nodrošināt klientiem komfortu lidojuma laikā (ērtas sēdvietas, kvalitatīvu un daudzveidīgu ēdienu, sadarbības partneru produkciju iegādi).…

Atlants