Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе '"Santa Klauss" 2019./2020 gada sezonas izaicinājumi', 1.
  • Эссе '"Santa Klauss" 2019./2020 gada sezonas izaicinājumi', 2.
  • Эссе '"Santa Klauss" 2019./2020 gada sezonas izaicinājumi', 3.
  • Эссе '"Santa Klauss" 2019./2020 gada sezonas izaicinājumi', 4.
Фрагмент работы

Uzņēmumam nav daudz konkurentu, taču uzņēmums “Jaunais Gads” ir “Santa Klauss” galvenais konkurents. Abu uzņēmumu pakalpojums tiek sniegts vienā un tajā pašā laikā, un tas ir diez gan līdzīgs. Galvenā atšķirība ir mērķa klients – “Santa Klauss” specializējas uz bērna prieka gūšanu, taču “Jaunais Gads” uz visu paaudžu prieku. Atšķirība vērojama arī fiziskajā apliecinājumā – “Jaunais Gads” ir konkrētajā vietā un laikā sniegts pakalpojums, par kuru paliek atmiņas tikai attēlu un video veidā, taču “Santa Klauss” sarūpē dāvanas, kas cilvēkiem par svētkiem atgādina vēl ilgu laiku pēc tiem, tāpēc peļņa (prieks) tiek saņemta ilgāk un arī vairāk, kā uzņēmumam “Jaunais Gads”. Kā uzņēmuma “Santa Klauss” galveno prioritāti attiecībā pret uzņēmumu “Jaunais Gads”, var minēt ilgo pieredzi konkrētajā jomā, uzticamību un tradīcijas, kas zināmas cilvēkiem visā pasaulē jau vairākus gadsimtus.
Uzskatu, ka šis ir periods, kad uzņēmums var saskarties ar, iespējams, lielākajiem izaicinājumiem tā pastāvēšanas vēsturē. Būtu nepieciešams ātri un gudri rīkoties, lai saglabātu savas vērtības, turpinātu savu darbību un gūt vēl lielāku peļņu. Uzņēmumam konkurentu nav daudz, taču tie ir pietiekami spēcīgi un elastīgi mūsdienu mainīgajai pasaulei atšķirībā no Santa Klausa.

Atlants