-
Pusdienu restorāns "Teci, teci"
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | PEST | 4 |
1.1. | PEST ANALĪZE | 4 |
2. | MĒRĶAUDITOREJA | 5 |
2.1. | Mērķa tirgus | 5 |
2.2. | Mārketinga mērķis | 5 |
3. | DARBĪBAS PLĀNS | 6 |
3.1. | Nepieciešamie resursi un izmaksas | 6 |
SECINĀJUMI | 7 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI | 8 |
SECINĀJUMI
1) Mūsdienās strauji pieaug ēdināšanas uzņēmumu skaits.
2) Ir ļoti daudzi svarīgi faktori, pēc kuriem jāvadās, lai varētu veiksmīgi atvērt uzņēmumu un gūt peļņu.
3) PEST analīze var kontrolēt dažādus uzņēmējdarbības faktorus.
4) Ir svarīgi noteikt mērķauditoreju.
5) Apzinoties, kas produktu vai pakalpojumu pirks, var izvēlēties pareizo veidu, kā veidot pareizu mārketinga komunikāciju.
6) Mūsdienās mājaslapa ir ļoti nozīmīgs pārdošanas rīks.
7) Kopējās izmaksas, lai realizētu šo mārketinga plānu nav ļoti lielas.
…
PUSDIENU RESTORĀNS ‘’TECI, TECI’’ Mārketinga plāns Mūsdienās strauji pieaug ēdināšanas uzņēmumu skaits, palielinās to ietekme uz cilvēku dzīvi. Pieaug klientu vēlmes un prasības. Tie pieprasa arvien augstāku kvalitāti, profesionālāku apkalpošanu, kā arī, lai uzņēmums veiktu sabiedrības sociālās funkcijas, kas ir, piemēram, brīvā laika pavadīšana, komunicēšana ar draugiem, izglītošanās, lietišķas tikšanās. Tāpēc, lai uzņēmums varētu veiksmīgi funkcionēt, tam ir jāsniedz augstas kvalitātes pakalpojumi un jāapmierina viesu vēlmes.