Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumu anketu analīze', 1.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumu anketu analīze', 2.
Фрагмент работы

Anketas nosaukums: SIA Pilsētvide, klientu apmierinātības aptauja
Tika pildīta anketa par klientu apmierinātību SIA “Pilsētvide” uzņēmumā.
Anketā bija labi formulēti jautājumi un atbildes. Pie katra jautājuma bija pietiekams daudzums atbilžu, tie bija skaidri noformulēti un nebija vēlmes, izmantot – “cits” atbildes lauciņa sadaļu. Noformējums pārredzams. Mērķis definēts. Anonimitāte ievērota.
Anketu vērtēju kā labu piemēru.

Коментарий автора
Atlants