Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 1.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 2.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 3.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 4.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 5.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 6.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 7.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 8.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 9.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 10.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 11.
  • Презентация 'Tiešā pārdošana', 12.
Фрагмент работы

7. Uzņēmuma Tupperware vērtības – sadarbība,atbildība
• Viens no lielākajiem tiešās pārdošanas uzņēmumiem pasaulē;
• Izveidoja Ē. Tapers, izgudrojot īpašu trauku materiālu;
• Kopš 1996.gada darbojās Baltijas valstīs;
• Ziemeļvalstīs 16 000 konsultanti un darba grupu vadītāji;
• Neskaitāmi prestiži apbalvojumi par inovatīviem un dizainiski praktiskiem sadzīves piederumiem
( Lielie panākumi un pozitīvās atsauksmes parāda, ka uzņēmums ar savām vērtībam spēj būt ētisks)

8. Euroaqua Finance
Ūdens filtru tirgotāji vēl pagājušajā gadā aktīvi uzdarbojās visā Latvijā. Klaudzināja pie dzīvokļu durvīm, sakot, ka jāveic dzeramā ūdens kvalitātes pārbaude. Pārliecināja pensionārus, ka ūdens ir netīrs, kaitīgs viņu veselībai, vajadzīga attīrīšanas iekārta un pierunāju iegādāties ūdens filtru, kas maksāja daudzus simtus eiro. Uzskatu, ka tā ir ļoti neētiska rīcība, jo, pirmkārt, tirgotāji devās tikai pie pensionāriem, kas ir viņiem vieglāks mērķis un varētu teikt, ka devuši nepatiesas ziņas, jo ūdens īstenībā bijis labas kvalitātes.

Коментарий автора
Atlants