Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketings', 1.
  • Конспект 'Mārketings', 2.
  • Конспект 'Mārketings', 3.
  • Конспект 'Mārketings', 4.
  • Конспект 'Mārketings', 5.
  • Конспект 'Mārketings', 6.
  • Конспект 'Mārketings', 7.
  • Конспект 'Mārketings', 8.
  • Конспект 'Mārketings', 9.
Фрагмент работы

Kas ir mārketings? Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecības, reklāmu. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā marketinga funkcija. Jēdziens "mārketings" ir internacionāls jēdziens, kas apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Šis termins cēlies no vārda " tirgus" (angļu val. market- tirgus ), ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču un naudas maiņu. 1Latviešu valodā mārketinga jēdziena izteikšanai ieteikts izmantot divus vārdus:
tirgvedību, kas ir ekonomikas nozare, kas nodarbojas ar produktu sadali un maiņu( marketinga koncepcijas izpete);
tirgzinību, kas nozīmē zināšanu kopumu par produktu realizāciju, apgrozījumu, preču pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām un citiem ar pirkšanu un pāŗdošanu saistītiem jautājumiem, kā arī attiecīgo praktisko darbību.
Savukārt ir jāsaprot, ka produktu noieta (realizācija) nav galvenais mārketinga elements; tas ir tikai viena no vairākām dažādām marketinga funkcijām, un nav visbūtiskākā.2 Lai kārtīgāk izprastu mārketingu un tā būtību ir svarīgi arī iepazīties ar pamatelementiem, kas ir mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti.…

Коментарий автора
Atlants