Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Mārketings', 1.
  • Презентация 'Mārketings', 2.
  • Презентация 'Mārketings', 3.
  • Презентация 'Mārketings', 4.
  • Презентация 'Mārketings', 5.
  • Презентация 'Mārketings', 6.
  • Презентация 'Mārketings', 7.
  • Презентация 'Mārketings', 8.
  • Презентация 'Mārketings', 9.
  • Презентация 'Mārketings', 10.
  • Презентация 'Mārketings', 11.
  • Презентация 'Mārketings', 12.
  • Презентация 'Mārketings', 13.
  • Презентация 'Mārketings', 14.
  • Презентация 'Mārketings', 15.
  • Презентация 'Mārketings', 16.
  • Презентация 'Mārketings', 17.
  • Презентация 'Mārketings', 18.
  • Презентация 'Mārketings', 19.
  • Презентация 'Mārketings', 20.
  • Презентация 'Mārketings', 21.
  • Презентация 'Mārketings', 22.
  • Презентация 'Mārketings', 23.
  • Презентация 'Mārketings', 24.
  • Презентация 'Mārketings', 25.
  • Презентация 'Mārketings', 26.
  • Презентация 'Mārketings', 27.
  • Презентация 'Mārketings', 28.
  • Презентация 'Mārketings', 29.
  • Презентация 'Mārketings', 30.
  • Презентация 'Mārketings', 31.
  • Презентация 'Mārketings', 32.
  • Презентация 'Mārketings', 33.
  • Презентация 'Mārketings', 34.
  • Презентация 'Mārketings', 35.
  • Презентация 'Mārketings', 36.
  • Презентация 'Mārketings', 37.
  • Презентация 'Mārketings', 38.
  • Презентация 'Mārketings', 39.
  • Презентация 'Mārketings', 40.
  • Презентация 'Mārketings', 41.
  • Презентация 'Mārketings', 42.
  • Презентация 'Mārketings', 43.
  • Презентация 'Mārketings', 44.
  • Презентация 'Mārketings', 45.
  • Презентация 'Mārketings', 46.
  • Презентация 'Mārketings', 47.
  • Презентация 'Mārketings', 48.
  • Презентация 'Mārketings', 49.
  • Презентация 'Mārketings', 50.
Фрагмент работы

Tirgzinības, koncepcijas, mix, funkcijas un jēdzieni
Definīcija – īstās preces pārdošana īstajam klientam īstajā laikā un vietā par īsto cenu, apmierinot patērētāju vajadzības, produktu ražojot, sadalot un mainot, darot to labāk par konkurentiem.
Mērķis – gūt peļņu apmierinot patērētāja vajadzības
Objekti – preču un pakalpojumu radīšana, virzīšana tirgū un piegāde
Jēdzieni: 1) Prece – darba rezultāts, kas apmierina patērētāju vajadzības un tiek piedāvāts tirgū 2) Patērētāju vērtējums – V=ieguvums/izmaksas, uzd. Paaugstināt ieguvumu, samaz. izmaksas 3)Darījums – vēlamā produkta iegūšana ar maiņas nosacījumiem 4)Maiņa - vēlamā produkta iegūšana maiņas procesā pret ekvivalentu produktu/maksāšanas līdzekli 5)Vēlme – cilvēka tieksme pēc kaut kā 6)Vajadzība – prasība pēc kaut kā 7)Pieprasījums – naudas izteiksmē izteikta vajadzība
Mix – m. pasākumu kopums labvēlīgas patērētāju attieksmes veidošanā pret piedāvājumu – produkcija, cena, vieta, promocija



1. Tirgzinības, koncepcijas, mix, funkcijas un jēdzieni
Koncepcijas – sistematizēti, apkopoti uzskati par procesu, parādību 1)Produkcijas – plaši pieejams produkts par zemām/mērenām cenām - Jāpalielina ražošanas efektivitāte un jāpilnveido produkta sadale 2)Produkta – labākas kvalitātes produkts ar ērtāku lietošanu, dizainu, iesaiņojumu – jāsasniedz augsta kvalitāte 3) Pārdošanas – pirks pietiekamā apjomā, ja virzīs tirgū, stimulēs realizāciju 4)Pircēja – ražošanu un realizāciju piemērot patērētāju vajadzībām un pirkumu vērtējumam, pārspējot konkurentus 5)Sociālā – patērētāju vajadzibu apmierināšana, zinot s-bas labklājības līmeni un intereses
Funkcijas – 1)Analīze – inform. Izpēte, vākšana 2)Plānošana 3)Organizēšana – plānu realizēšana, ieviešana praksē 4)Kontrole – plānu izpilde un koriģēšana

2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
Plānošanas process – m. iespēju analīze, mērķa tirgus noteikšana, m. stratēģija, stratēģijas programma, procesu kontrole
SBV – veiksmīgai m. procesu plānošanai, pazīmes: stratēģiska plānošana, konkurenti, savas finanses un vadība
Portfolio modeļi – izmanto SBV analīzei: BKGM, GE, ARTHUR D. LITTLE
BKGM - Norāda uz attiecību tirgus izaugsme/tirgus daļa, izmanto tirgus situācijas analīzē
GE – nosaka tirgus pievilcību un biznesa stiprumu
Ansofa modelis – nosaka uzņēmuma augšanas vai attīstības stratēģiju
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
3. Pircēju uzvedība patēriņā un izmantotāju tirgū
Patēriņa tirgus – preču un pakalpojumu tirgus, kurā pirkumus veic personas, ģimenes individuālai lietošanai.…

Коментарий автора
Atlants