Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 1.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 2.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 3.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 4.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 5.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 6.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 7.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 8.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 9.
  • Отчёт по практике 'Pārdošanas prakses atskaite un prezentācija', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
2.  Prakses dienasgrāmata    3
2.1.  Prakses vadītāji un termiņi    4
2.2.  Veikto darbu uzskaite    5
3.  Pārdošanas prakses uzdevumi    8
  1. uzdevums    9
  2. uzdevums    11
  3. uzdevums    12
  4. uzdevums    13
  4. uzdevums    14
  6. uzdevums    15
  7. uzdevums    17
  8. uzdevums    18
  9. uzdevums    21
4.  Pārdošanas prakses vadītāja uzņēmumā novērtējums    22
5.  Biznesa vadības koledžas pārdošanas prakses vadītāja atsauksme    23
Фрагмент работы

Uzņēmuma galvenā vērtība ir profesionāli pasniedzēji. Tieši pateicoties viņiem, uzņēmums spēj piedāvāt saviem klientiem augstas kvalitātes pakalpojumus, turklāt, tā kā vairums pakalpojumu tiek piedāvāti tiešsaistē, tie ir pieejami visā pasaulē.
Uzņēmuma mērķa tirgus ir sievietes un vīrieši vecumā no 25 līdz 55 gadiem, ar augstu ienākumu līmeni, kuri interesējas par neformālo izglītību dažādās nozarēs. Tāpat arī uzņēmums orientējas uz ekspertiem un konsultantiem psiholoģijā, kuri vēlas uzsākt savu uzņēmējdarbību internetā.
SIA “UZŅĒMUMS” pakalpojumus tirgo internetā. Interneta tirdzniecība ir uzņēmumam piemērotākais un efektīvākais sadales kanāls ātrai un vienkāršai pakalpojumu pārdošanai. Tas klientiem nodrošina ne vien iespēju iegādāties un apmaksāt pakalpojumu, bet arī vairumā gadījumu arī to saņemt.
Uzņēmumā nav konkrēta amata “pārdevējs”. Pārdevēja funkcijas ir sadalītas starp vairākiem dažādiem amatiem, pamatā – mārketinga un IT speciālistiem.
Mārketinga speciālista kā pārdevēja galvenais uzdevums ir izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu, savukārt IT speciālista kā pārdevēja uzdevums ir to ieviest un uzturēt interneta vidē.

Коментарий автора
Atlants