Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.05.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 1.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 2.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 3.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 4.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 5.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 6.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 7.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 8.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 9.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 10.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 11.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 12.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 13.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 14.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 15.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 16.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 17.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 18.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 19.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 20.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 21.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 22.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 23.
  • Реферат 'Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Literatūras par viesnīcu mārketingu apskats    3
  Mārketinga – “miks” elementi viesnīcā “X”    8
  Mārketinga nodaļas darbība    11
  Mārketinga atdeves novērtējums    19
  Konkurentu analīze    20
  Secinājumus un priekšlikumi    22
  Izmantota literatūra    24
Фрагмент работы

Literatūras par viesnīcu mārketingu apskats
Termins mārketings ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20. gadsimta mijā un burtiskā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Literatūrā ir daudz mārketinga definīciju, kuru autori akcentē kādu tā organiski tehnisko, vadīšanas, ekonomisko vai sociālo pusi. Amerikas mārketinga asociācija tagad izvirzījusi šādu definīciju: “Mārketings ir darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanā un projektu izstrādāšanā, cenu veidošanā, virzīšanā, sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības”.
Mūsdienu mārketinga būtība – tā ir uzņēmējdarbība, kas pārvērš pircēja vajadzības uzņēmuma ienākumos. Tieši mārketings ir tas, ar kura palīdzību var saņemt konkrētas atbildes uz jautājumiem:
ko vajag pārdot;
kam var pārdot;
kāpēc vajag pārdot;
kur un kādā veidā pārdot;
kad vajag pārdot
kā vadīt preču kustību.
Mārketinga īstenošana nozīmē ne tikai pircēju vajadzību noteikšanu, bet arī visas saimnieciskās darbības orientāciju uz pircēju pieprasījuma apmierināšanu.
Viesnīcas tas ir viens no pakalpojumu veidiem, kas pieder pie viesmīlības nozares. Tā tad mārketingu viesnīcās var definēt ka pakalpojumu mārketingu.
Terminu pakalpojumu mārketings izmanto tikai pēdējos 20 – 30 gados. Tādēļ grāmatu par pakalpojumu mārketingu vai viesmīlības mārketingu ir ļoti maz.
Viesmīlības nozares mārketings ir ļoti specifisks, tā pat kā pakalpojumu mārketings.

Коментарий автора
Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/683610

Отправить

Э-почта отправлена.