Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Emocionālie faktori klientu apkalpošanā', 1.
  • Эссе 'Emocionālie faktori klientu apkalpošanā', 2.
Фрагмент работы

Ja klients ir kļuvis par lojālo klientu, tad var secināt, ka viņš ir apmierināts ar piedāvāto klientu apkalpošanu un ar viņu var strādāt tālāk. Tas nozīmē to, ka jāturpina viņu iepriecināt un pārsteigt, varbūt ar kādu sīku dāvanu, tāpēc ka šis klients izstāstīs savām paziņām par jums, un tie savukārt pastāstīs vēl paziņām. Ja klientu labi apkalpoja un viņš ir saņēmis EMOCIONĀLO GANDARĪJUMU, viņš to atcerēsies ilgi, kas uzņēmumam nāk tikai par labu.
Izcila klientu apkalpošana ir māksla, kas ļoti ietekmē uzņēmuma attīstību un nākotni. Noteicošais faktors, kas klientu piesaista konkrētajam produktam, ir emocionālā saikne ar produktu, pakalpojumu, firmu vai tās darbiniekiem. Mūsdienās, emocijas cilvēkiem nozīmē daudz vairāk nekā iegūtais labums no produkta vai pakalpojuma. Vienmēr jāatceras, KLIENTS ir jebkura uzņēmuma prioritāte, jo bez klientiem uzņēmējdarbība nav ne iespējama, ne vajadzīga. Klientam ir svarīga ne tikai produkta vai pakalpojuma kvalitāte, bet arī apkalpošanas servisa līmenis.

Atlants