-
Reklāmas psiholoģija
Nr. | Название главы | Стр. |
Darba mērķis un uzdevumi | ||
Pamatjēdzieni | ||
Atklātas iedarbības būtība | ||
Slēptās iedarbības būtība | ||
Slēptās iedarbības universālā shēma | ||
Reklāmas iedarbības mehānisms (AIDA) | ||
Pamatnosacījumi veiksmīgai reklāmai | ||
Psihiskie procesi reklāmā | ||
Sajūtas | ||
Uztvere | ||
Reklāmas teksta uztvere | ||
Formas uztvere (I) | ||
Formas uztvere (II) | ||
Krāsas uztvere | ||
Uzmanība | ||
Atmiņa (I) | ||
Atmiņa (II) | ||
Emocijas (I) | ||
Emocijas (II) | ||
Motivācija | ||
Priekšstati par produktu | ||
Patērētāja lēmuma pieņemšana | ||
Piemērs – videoreklāmas | ||
Videoreklāmas analīze | ||
Secinājumi | ||
Izmantotie avoti (I) | ||
Izmantotie avoti (II) |
Galvenais mērķis ir izpētīt un apkopot informāciju par reklāmas psiholoģijas pamatprincipiem
Uzdevumi:
noskaidrot galvenos faktorus, kas ietekmē patērētāja izvēli;
apskatīt psihiskos procesus, uz kuriem iedarbojas reklāmas vēstījums.
Reklāmas psiholoģija ir lietišķas psiholoģijas disciplīna, kas nodarbojas ar patērētāja vajadzību novērtēšanu, un psiholoģisko līdzekļu, kas ietekme cilvēkus, izstrādāšanu.
…
Darbā tiek ir apskatīti reklāmas psiholoģijas pamatjēdzieni, darbības pamatprincipi un shēmas, pēc kurām vadās reklāmas speciālisti, veidojot reklāmas, kā arī psihiskie procesi, kuri tiek iedarbināti reklāmas uztveres laikā un kuri tieši ietekmē lēmuma pieņemšanu par pakalpojuma vai preces iegādi. Prezentācijā ir apskatāmi reklāmu piemēri, shēmas un galvenie noteikumi, uz kuriem balstās reklāmas veidotāji, lai ietekmētu patērētāju.
