-
Vaidavas pagasta padomes sabiedrisko attiecību stratēģija
13. Iekšējās komunikācija
Padomes darbiniekiem ir sociālās garantijas un iespējas, kas noteiktas darba līgumā starp padomes darbiniekiem. Tā ietvaros tiek aptvertas darbinieka sociālās un profesionālās vajadzības. Šīs garantijas ir labvēlīgas komunikācijas vides veidotājas.
Līdzās sanāksmēm, tikšanās reizēm un sadzīves komunikācijai padomē vēlams būtu ieviest Skype sniegtās interneta komunikācijas. kas ir bezmaksas, ātrs un ērts sazināšanās līdzeklis padomes administrācijas vidū.
Reizi gadā pašvaldības administrācijas darbinieki, struktūrvienību vadītāji dodas divu dienu apmaksātā ekskursijā. Būtu vēlams regulāri rīkot Ziemassvētku pasākumus, uz kuriem aicināti visi pašvaldībā, tās iestādēs strādājošie darbinieki. Ieteicams vairāk veidot pasākumus, piemēram, pašvaldības sporta spēles, pikniki, balles un līdzīgas aktivitātes.
14. Komunikācijas iekšējais audits
Periodiski veikt pašvaldības struktūras/ uzbūves izpēti, sarunas ar darbiniekiem, dažādu līmeņu vadītājiem, kuru mērķis ir konstatēt esošo situāciju, apmierinātības līmeni, iespējamās komunikāciju problēmas dažādos organizācijas līmeņos (novērtējums), atbilstoši kuriem tiek izstrādātas rekomendācijas turpmākās darbības uzlabošanai.
15. Komunikācijas ārējais audits
Periodiski piesaistot ārpakalpojumu sniedzēju, kurš sarunās ar padomes pārstāvjiem, klientiem, sadarbības partneriem, žurnālistiem un tml. veiks komunikācijas vides izpēti, īstenoto sabiedrisko attiecību izvērtējumu, noskaidrojot padomes esošo stāvokli komunikācijas jomā.
…
Komunikācijas stratēģija 1. Sniedzot informāciju par pašvaldības darbu un skaidrojot padomes pieņemtos lēmumus, izmantot iedzīvotājiem saprotamu un viegli uztveramu valodu, pēc iespējas izvairoties no valsts pārvaldes iestāžu specifiskās terminoloģijas. 2. Komunicējot ar visām mērķauditorijām, jāizmanto gan kontrolētie, gan nekontrolētie mediji. 3. Komunikācijā ar vietējo sabiedrību, jāatspoguļo Vaidava kā droša un perspektīva mājvieta nākotnē, izmantojot atbilstošus faktus un argumentāciju. 4. Komunikācijā ar vietējo sabiedrību jāizmanto viedokļu līderi katrā apakšgrupā. 5. Jāveido, jāaktualizē un jāpopularizē pašvaldības tēls reģionā un valstiskā līmenī, izmantojot Vaidavai raksturīgos motīvus, logo un idejas. 6. Komunikācijā ar medijiem pēc iespējas jānodibina tieši un personiski kontakti. 7. Periodiski jāpraktizē apmaksāta pasūtījuma informācijas sagatavošana plašsaziņas līdzekļiem. 8. Komunikācijā ar mērķauditorijām un plašsaziņas līdzekļiem jāievēro ticamība, kompetence, konsekvence, skaidrība un nepārtrauktība.