-
Reklāmas kampaņas veidošana uzņēmumā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
1. | Reklāmas kampaņas jēdziens | |
2. | Kas plāno reklāmas kampaņu? | |
3. | Reklāmas kampaņas plānošanas galvenie posmi | |
3.1. | Kampaņas plānošanā veicamo pienākumu noteikšana | |
3.2. | Mērķauditorijas izvēle | |
3.3. | Reklāmas kampaņas mērķu noteikšana | |
3.4. | Kampaņas budžets | |
3.5. | Mediju izvēle un plānošana | |
3.6. | Reklāmas pārbaude | |
3.7. | Ieviešana un iznākuma paredzēšana | |
3.8. | Reklāmas kampaņas novērtēšana |
Kas ir lielo uzņēmumu panākumu atslēga? Jautājums, kuru sev uzdod katra mazā uzņēmuma vadītājs, kurš vēlas, lai viņa uzņēmums kādreiz izaugtu līdz tādu starptautisku brendu līmenim kā Coca-Cola, Mc Donalds vai jebkurš cits brends, kurš ir pazīstams un iecienīts visā pasaulē. Atbilde ir „reklāma”. Kurš gan mūsdienās nezin, kas ir reklāma. Reklāma ir visur – presē, televīzijā, radio, uz ielas stūra, uz sabiedriskā transporta. Reklāma ir mūsdienu dzīves neatņemama sastāvdaļa. Ņemot vērā pašreizējos konkurences apstākļus un reklāmas daudzveidību ir brīžiem ir jābrīnās kā nelielie uzņēmumi vispār spēj pastāvēt līdzās lielajiem korporatīvajiem uzņēmumiem, kuri darbojas starptautiskā līmenī. Lielie uzņēmumi tērē miljoniem latu tieši reklāmai vien. Šie līdzekļi netiek izdoti par pārīti reklāmas rullīšu televīzijā vai radio. Šie miljoni tiek tērēti, lai izveidotu apjomīgas reklāmas kampaņas, kas pievērstu milzīgās mērķauditorijas uzmanību tieši konkrētās firmas ražojumiem. Tieši reklāma ir mūsdienu biznesa panākumu atslēga, reklāma un sabiedriskās attiecības, jo kas gan Tevi pirks, ja neviens par Tevi nezin. …
Autora mērķis ir izpētīt tieši to kā tiek veidota reklāmas kampaņa, kas to plāno un kā tā tiek realizēta praksē, kā arī kādu finansiālo ieguldījumu prasa reklāmas kampaņas izveide.
