Оценка:
Опубликованно: 03.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Mārketinga plānošana', 1.
Фрагмент работы

4. Kādi ir noieta veicināšanas pasākumu uzdevumi?
Radīt nepieciešamības izjūtu, radīt produkta markas atpazīstamību, veidot attieksmi pret produktu, rosināt iegādāties noteikto marku, radīt iespēju iegādāties produktu. Lai radītu lielisku noieta veicināšanas kampaņu, ir jāveido saikne starp produktu un patērētāju. Pareizi kampaņu izmantojot var izdarīt daudz vairāk par īslaicīgu pārdošanas apjoma paaugstināšanu, tādējādi veidojot ilgstošas attiecības ar klientiem, radot lojalitāti pret produktu un ilgtermiņa uzticību uzņēmumam.

Коментарий автора
Atlants