-
Patstāvīgais darbs stratēģiskajā mārketingā
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Firmas piedāvājuma pozicionēšana automašīnu tirgū | 3 |
1.1. | Diferenciācijas pazīmes, kuras ir izmantotas reklāmas ziņojumos, lai pozicionētu automašīnu piedāvājumu tirgū | 3 |
1.2. | Automašīnu pozicionēšanas stratēģijas, kādas izmantotas reklāmas ziņojumos | 3 |
1.3. | Novērtējums, ņemot vērā konkrētā masu medija mērķa auditoriju | 4 |
2. | Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi | 5 |
2.1. | Konkurējošo firmu realizētie mārketinga pasākumi | 5 |
2.2. | Veikto mārketinga aktivitāšu vērtējums | 6 |
2.3. | Secinājumi | 8 |
3. | Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze | 9 |
3.1. | Starpfirmu konkurence | 9 |
3.2. | Jaunu firmu ienākšana nozarē | 10 |
3.3. | Aizstājējpreces parādīšanās | 10 |
3.4. | Piegādātāju tirgus vara | 11 |
3.5. | Pircēju tirgus vara | 11 |
4. | Apģērbu veikala Sasch mobilā mārketinga stratēģijas realizācija | 12 |
4.1. | Informācijas nodošanas līdzeklis | 12 |
4.2. | Piedāvājuma noformējums | 13 |
4.3. | Patērētāja apkalpošana | 13 |
4.4. | Laika izvēle | 13 |
Kā piemēru var minēt jauno LEXUS automašīnu IS 250. Tās ražotājs reklāmā uzsver, ka Lexus ir kā simbols nepārtrauktai attīstībai un tieksmei pēc augstākajiem autobūves standartiem. Jaunais IS 250 sevī apvieno modernu dizainu un pēdējos zinātnes sasniegumus tehnoloģijā. Tā ir nepārspējama kvalitāte, kas līdzinās ideāli noslīpētam dārgakmenim un izpaužas pat sīkākajās detaļās. IS 250 pārliecinoši iekļaujas apkārtējā vidē un kļūst par neatņemamu tās sastāvdaļu.
Ja iepriekšējā reklāmā tika uzsvērta automašīnas kvalitāte un tehniskie parametri, tad nākamā kā pozicionēšanas līdzeklis ir cena. Sestās sērijas BMW reklāmā ir uzsvērta automašīnas cena, kura akcijas laikā ir daudz mazāka kā parasti. …
Firmas piedāvājuma pozicionēšana automašīnu tirgū, Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi, Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze, Apģērbu veikala Sasch mobilā mārketinga stratēģijas realizācija
