Оценка:
Опубликованно: 28.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Iepakojums - viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 1.
  • Эссе 'Iepakojums - viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 2.
Фрагмент работы

Manā skatījumā iepakojums ir tas, pēc kā izvēlas preci, ja vairākas ir vienādas pēc veida, cenas un daudzuma. Mārketingā bez oriģinālas reklāmas un iepakojuma atšķirības preci ir grūti izcelt no citām un to pārdot, tāpēc iepakojums ir jāizmanto kā viens no galvenajiem ieročiem preces vai pakalpojumu (ekonomikā un uzņēmējdarbībā dažāda veida palīdzības sniegšana fiziskām vai juridiskām personām par atlīdzību jeb samaksu) pārdošanā un ar to ir jāizceļ prece piedāvājuma klāstā no citām.…

Коментарий автора
Atlants