-
Krāsu izvēles psiholoģija pārtikas produktu logotipos
Реферат18 Дизайн, архитектура, Реклама, маркетинг, Психология
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 3 | |
ANNOTATION | 4 | |
IEVADS | 5 | |
1. | TEORIJA | 6 |
1.1. | Krāsa | 6 |
1.2. | Krāsu asociācijas | 8 |
1.3. | Krāsu psiholoģijas izmantošana populāros brendu logotipos | 11 |
2. | PRAKTISKĀ DAĻA | 13 |
SECINĀJUMI | 16 | |
PIELIKUMS | 17 | |
LITERATŪRA | 18 |
SECINĀJUMI
Darba gaitā bija apskatīti, analizēti un lasīti daudzi literatūras avoti, kā arī interneta resursi. Darba mērķis bija iepazīties ar krāsām un krāsu toņu izmantošanu pārtikas produktu logotipos un izpētīt, ar kādu mērķi tie ir izmantoti. Izpētot doto tēmu parādījās priekšstats par krāsu kombinācijām logotipos, padziļinājās zināšanas par logotipu veidošanu un krāsu simbolismu. Šī tēma ir aktuāla mūsdienās, it īpaši grafikas dizaineriem, jo palielinot zināšanas par krāsām ir iespēja kvalitatīvāk izpildīt darbu veidojot savus logotipus.
Veicot analīzes praktiskajā daļā varu secināt, ka krāsu izvēle logotipos ne vienmēr ir veiksmīga un atbilstoša uzņēmuma idejai. Tomēr, pārsvarā, krāsu kombinācijas rada pareizas asociācijas un emocijas. Zinot krāsu simbolismu, var veikt kvalitatīvu darbu strādājot ar logotipa veidošanu.
Par vienu no secinājumiem uzskatu, ka liels krāsu daudzums vienā logotipā ne vienmēr būs veiksmīgs. Jo pārdomātāks un profesionālāks izskatīsies logotips un krāsu kombinācijas, jo kvalitatīvāku un patīkamāku pirmo iespaidu uzņēmums radīs.
Izpildot visus izvirzītos, kursa darba uzdevumus var secināt, ka hipotēze ir pierādīta un krāsu kombinācijas pareizā izmantošana pārtikas logotipos var veidot pozitīvas asociācijas par uzņēmumu.
…
Pētnieciskais darbs par krāsu izvēles psiholoģiju pārtikas produktu logotipos. Viens no grafiska dizainera pamat darbiem ir logotipu veidošana. Šo darbu ir iespēja veikt kvalitatīvi un pārliecinoši zinot galvenos pamatus par logotipa veidošanu. Viens no svarīgiem aspektiem ir pareiza krāsu izvēle. Darba jautājums ir kā krāsu izvēle pārtikas produktu logotipos no psiholoģijas viedokļa noteic patērētāju velmi iegadāties vai izmantot tieši šī uzņēmuma preci vai pakalpojumu. Darba mērķis ir iepazīties ar krāsām un krāsu toņu izmantošanu pārtikas produktu logotipos un izpētīt, ar kādu mērķi tie ir izmantoti. Autors izpētīja populāro pārtikas produktu logotipus un tajos izmantotas krāsas. Darba uzdevums bija apkopot informāciju un veikt secinājumus par gūto pieredzi. Darba rakstīšanas procesā bija izmantota dažādu veidu literatūra, gan grāmatas saistībā ar krāsu psiholoģiju, gan interneta resursi ar nepieciešamo informāciju par tēmu.
